بارش پراکنده باران در بخش هایی از کشور ادامه دارد

امروز و فردا در برخی مناطق و استان‌ها رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط وقوع رگبار رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز در برخی مناطق استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، نیمه شمالی کرمان، جنوب شرق سیستان و بلوچستان، ارتفاعات مازندران، شمال شرق تهران و بخش‌هایی از مرکز کشور رشد ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

فردا نیز برای برخی از مناطق استان‌های مازندران، گیلان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، شمال و شمال غرب فارس، نیمه شمالی کرمان، ارتفاعات سمنان و شمال شرق تهران بارش پراکنده و در برخی نقاط وقوع رگبار رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.

طی روز دوشنبه در خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، تهران، البرز، کرمان و شمال هرمزگان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، طی روز سه‌شنبه حاکمیت این شرایط در برخی مناطق شمال غرب کشور نیز دور از انتظار نیست و در سایر مناطق آسمانی صاف و جوی پایدار خواهیم داشت.

روز چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز در استان‌های سمنان، تهران، البرز، قزوین، قم، شمال مرکزی، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. امروز همچنین نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =