فولاد - الوحدات اردن؛ در انتظار اولین پیروزی

از روز دوم رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا ۲۰۲۱، روز شنبه ۲۸ فروردین ماه، تیم فولاد ایران به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرضا ولی‌زاده؛ این دیدار در شرایطی از ساعت ۲۲.۳۰ در ورزشگاه پادشاه فهد در عربستان برگزار خواهد شد که هر دو تیم در دیدار نخست این گروه به تساوی رسیده‌اند.

دیدار شگفتی‌سازان روز نخست
این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که هر دو دیدار این گروه با تساوی به پایان رسیده و هر چهار تیم این گروه یک امتیاز دارند. این جدال را می‌توان رقابت شگفتی‌سازان روز نخست این رقابت‌ها تلقی کرد، جایی که هر دو تیم با ارائه یک بازی خوب در برابر دو تیم متمول و مدعی السد قطر و النصر عربستان موفق به کسب یک امتیاز شدند.

غیرقابل پیش‌بینی اما سخت‌کوش
با مروری بر دیدار الوحدات و النصر درمی‌یابیم که فولاد کار آسانی برای کسب سه امتیاز ندارد، نماینده کشور اردن مانند دیگر تیم‌های عربی، بازیکن نامی و اسمی ندارد ولی یک یکدست و سخت‌کوش است، جایی که می‌تواند کار شاگردان نکونام را در دیدار امشب دشوار کند.

در انتظار سه امتیاز اول
باتوجه به عملکرد شاگردان جواد نکونام در یک بازی پلی‌آف در برابر العین و روز نخست دیدارهای گروهی در برابر السد، حالا شاگردان جواد نکونام آماده دشت اولین سه‌امتیاز خود هستند.
تیمی که حالا بیش از قبل نگاه‌ها را به خود خیره کرده و با عملکردی که داشته، می‌تواند از شانس بالایی برای صعود از گروه دشوار داشته باشد. بهرحال این دیدار بهترین فرصت برای فولادی‌ها است که با کسب سه امتیاز ممکن، راه خود را برای صعود هموارتر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =