الشارجه در خانه به مصاف پرشورها می‌رود

پرشورهای فوتبال ایران در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الشارجه امارات بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشب باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد یاراحمدی؛ یکی دیگر از دیدار های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در شارجه امارات برگزار خواهد شد و تراکتور در روی کاغذ میزبان این تیم خواهد بود.

تیم اماراتی در هفته اول موفق شد حریف عراقی خود را با یک گل از پیش رو بردارد و یه تنهایی با سه امتیاز در صدر گروه دوم قرار بگیرد.

در همین خصوص بخوانید؛

تراکتور- الشارجه؛ بازگشت رسول و مسعود به شارجه

با این که مالکیت توپ این تیم در دیدار گذشته تنها ۳۸ درصد بود و بیشتر توپ ازآن حریف عراقی بود اما موفق شد با بردی یک گله و اقتصادی خود را صدر نشین گروه دوم کند. این تیم در خط دفاع خود خوب عمل کرد و موفق شد ۱۷ دفع توپ را داشته باشد، از ۳۲۹ پاس ۲۵۱ پاس صحیح رد و بدل شده است که نشان از عدم تمرکز این تیم در خط هافبک دارد و شاگردان خطیبی می توانند با در دست گرفتن میانه میدان حریف را تحت فشار قرار دهند.

خطرناک ترین بازیکن این تیم کایو برزیلی و خالد ابراهیم اماراتی به همراه دیگر بازیکنان برزیلی این تیم هستند که باید آن ها به خوبی مهار کرد. الشارجه همچنین خط دفاعی مستحکمی دارد و هافبک ها و مهاجمان تراکتور باید به خوبی بازیکنان خط دفاعی این تیم را از کار بیندازند تا بتوانند دروازه عادل ال حسین را باز کنند.

دیدار دو تیم در شهر شارجه و ورزشگاهی به همین نام و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد، امیدواریم هر سه نماینده شایسته ایران در لیگ قهرمانان آسیا، شب اول هفته دوم این رقابت ها را با برد پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =