حریف آسان استقلال با کمترین خارجی و بیشترین ملی‌پوش

استقلالی‌ها در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید با الشرطه عراق دیدار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مهرداد یاراحمدی؛ رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کمتر از ۱۰ روز دیگر آغاز خواهد شد و استقلال در گروه c رقابت ها با الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الدحیل قطر هم گروه است، گروهی سخت که می توان آن را گروه مرگ‌ نامید.

در مطلب گذشته تیم الاهلی را مورد بررسی قرار دادیم و حالا به بررسی دیگر حریف استقلال در این گروه یعنی الشرطه عراق می پردازیم.

بررسی تیم الاهلی عربستان

حریف آسان روی کاغذ

شاید در گروهی که الاهلی عربستان با آن همه بازیکن خارجی امکانات مدرن و حرفه ای و الدحیل با امکانات فرا آسیایی که در اختیار دارد، الشرطه حریف راحتی تری برای استقلال به نظر برسد. بدون شک همه تیم ها در آسیا با تمام توان خود پا در رقابت ها می گذارند و هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت.

استقلال اگر می خواهد به مرحله بعد رقابت های برسد و خود را برای ستاره سوم آماده کند باید همه حریف ها را چه کوچک و چه بزرگ از پیش رو بردارد.

کمترین بازیکن خارجی

الشرطه عراق را می توان به عنوان تیمی کاملا عراقی معرفی کرد، این تیم تنها دو بازیکن خارجی به نام های گیلمن ریواس و رافائل سیلوا را در لیست خود برای رقابت های پیش رو جای داده است.

بیشترین بازیکن ملی پوش

کاتانچ سرمربی اسلوونی تیم ملی عراق، نام یازده نفر از بازیکنان الشرطه را در لیست تیم ملی این کشور آورده است تا به نوعی بیشترین تعداد ملی پوش را در این تیم در اختیار داشته باشد.
از بازیکنان برجسته و تاثیر گذار الشرطه مازن فیاض، امجد عطوان، سعد ناطق، احمد باسل، علی حصنی و محمد داوود را می توان نام برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =