تا پایان کرونا پای کار هستیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در بازدید از بیمارستان صحرایی بوعلی بر پاسخگویی مطلوب به مراجعان و افزایش آرامش آحاد جامعه تا پایان کرونا تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در بازدید از بیمارستان سیار بوعلی، بابیان اینکه کادر درمان در مواجهه با بحران کرونا، با تلاشهای شبانه روزی خود، نقشی اساسی درمبارزه با این بیماری داشته اند، اظهار کرد:  با افزایش ظرفیت های پزشکی، زمینه ی آرامش تمام آحاد جامعه را فراهم می آوریم.
خوشدل بابیان اینکه کلیه بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی پذیرش صد درصدی مراجعین کرونا را دارند افزود: نباید بخاطر کمبود امکانات بیمارستان ها، کسی پشت درهای بسته بیمارستان بماند.
 این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  بیمارستان بوعلی و سایر بیمارستان های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی پذیرش هر تعداد مراجع را به نحو مطلوب دارد و در صورت لزوم سایر فضاهای بیمارستان نظیر مسجد، راهرو و . .. را تجهیز خواهیم کرد تا ارائه خدمات به نحومطلوب تری صورت بگیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد:  پایان کرونا بستگی به همراهی و همیاری مردم با کادر بهداشت و درمان دارد و ما تا دقیقه آخر مبارزه با کرونا، پای کارخواهیم ماند و برای تحقق این امر نیازمند پای کار آمدن تمام پزشکان و همت والای آن ها نیز هستیم.
دکترخوشدل با اعلام اینکه تمام بخش های کرونایی ازبخش های سفید بیمارستان جداست افزود: پروژه 17 تخت خوابی بیمارستان صحرایی بوعلی به عنوان گامی بزرگ در راستای افزایش ظرفیت های این بیمارستان و کاهش بار مراجعات مردم به اورژانس می باشد.
 درحاشیه این بازدید خوشدل، از طرحهای عمرانی در دست ساخت این بیمارستان، بازدید و پیشنهادهای راهبردی خویش را جهت تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی اعلام کردند.
لازم به ذکر است این بیمارستان سیار که دارای بخش های پذیرش، درمانگاه، بستری و قسمت های ویژه می‌باشد، روز پنجشنبه در آیینی با حضور امیرسعید کریمی، رئیس مرکز درمانی بوعلی، مهندس اسماعیل نواربافی،  معاون توسعه ومنابع بیمارستان و جمعی از مسولان حوزه ی بهداشت و درمان در محوطه ی پارکینگ بیمارستان بوعلی تهران به بهره برداری رسید.
بر اساس این گزارش،  با افزایش 17 تخت این بیمارستان صحرایی که در نوع خود اولین بیمارستان سیار کرونایی در  کشور می باشد، تخت های بستری بیماران کرونایی این مرکز درمانی به تعداد قابل توجهی افزایش یافته است.

کد خبر: 1093384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =