احتمال بازگشت این بازیکن به ترکیب ثابت استقلال

احتمال اینکه در بازی استقلال مقابل الشرطه آرش رضاوند به ترکیب ثابت آبی پوشان بازگردد وجود دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تیم فوتبال استقلال در دومین گام از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جده به مصاف تیم الشرطه عراق می‌رود و این در حالی است که آبی پوشان در نخستین دیدار خود پیروز شده و رقیب آنها با شکست در اولین دیدارش به این بازی می‌آید.

فرهاد مجیدی در اولین بازی تصمیمی غیر قابل پیش بینی گرفت و سعید مهری خرید تازه تیمش را بدون آنکه در بازی‌های داخلی فرصت بازی پیدا کرده باشد، در ترکیب ثابت قرار داد. هرچند مهری در ابتدای نیمه دوم جای خود را به رضاوند داد، اما در همان ۴۵ دقیقه‌ای که در میدان حضور داشت عملکرد خوبی ارائه نمود.

حال آبی پوشان از ۴۵ دقیقه بامداد فردا در جده به مصاف الشرطه می‌روند که این دومین دیدار آنها در این مرحله است. احتمال اینکه در این بازی بار دیگر آرش رضاوند به ترکیب اولیه آبی پوشان بازگردد و از ابتدا در زمین باشد وجود دارد.

رضاوند یکی از مهره‌های نسبتاً ثابت استقلال است که در اکثر دیدارهای این تیم مورد استفاده قرار گرفته و قدرت جنگندگی او در خط میانی همواره مورد توجه قرار داشته است.

با توجه به بازی فیزیکی تیم الشرطه و نیاز بیشتر به دوندگی و جنگندگی در میانه میدان، رضاوند نسبت به مهری و مهدی پور شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اولیه تیمش را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =