پیام وزیر بهداشت به مناسبت زادروز دانشمند بزرگ ایرانی و روز علوم آزمایشگاهی

وزیر بهداشت تاکید کرد که در بحران همه گیری جهانی کرونا و در مقابله سخت و صعب با این ویروس منحوس، نقش بی بدیل تلاشگران علوم آزمایشگاهی بیش از هر بار به چشم آمد و ارزش‌های این قشر از همکارانمان بیش از پیش نمودار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، متن پیام سعید نمکی به مناسبت فرارسیدن زادروز حکیم اسماعیل جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی، به شرح زیر است: سی ام فروردین ماه، زادروز حکیم اسماعیل جرجانی و پاسداشت قریب یک قرن تلاش ارزشمند و ماندگار این دانشمند بزرگ ایرانی، روز علوم آزمایشگاهی نام گرفته است.

همکاران، کارشناسان و متخصصین علوم آزمایشگاهی، پشتیبانان علوم پزشکی و دیده‌بانان تیزبین سلامت عمومی هستند و در بحران همه‌گیری جهانی کرونا و در مقابله سخت و صعب با این ویروس منحوس، نقش بی بدیل تلاشگران علوم آزمایشگاهی بیش از هر بار به چشم آمد و ارزش‌های این قشر از همکارانمان بیش از پیش نمودار شد.

در آستانه زادروز این دانشمند فرزانه و در روز علوم آزمایشگاهی، فرصت ذی قیمتی است تا به رسم ادب و ارادت به ساحت با سعادت تلاشگران و رهپویان علوم آزمایشگاهی، سر تعظیم فرود آورده و از زحمات و تلاش‌های موثر این عزیزان در سراسر این سرزمین، قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =