راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در واحد نکا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا با اعلام تأسیس مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در این دانشگاه گفت: سیاست معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای شایستگی‌ها و توانمندی‌های مدیران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در راستای امضای تفاهم‌نامه میان معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور نشست مشترک اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نکا و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست که ارشاد صادقی طوسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا و مسلم رضایی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان حضور داشتند مفاد تفاهم‌نامه مشترک سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و مقرر شد در راستای اجرای این تفاهم‌نامه مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در واحد نکا تأسیس شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در حاشیه این نشست گفت: خیز این دانشگاه در سال ۱۴۰۰ به سمت تولید و اشتغال بر مبنای منویات و شعار سال مقام معظم رهبری است و وجود تفاهم‌نامه‌های این چنینی مسیر هدف ما در دانشگاه را هموارتر می‌کند.

صادقی طوسی، تأسیس مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا را مهم برشمرد و افزود: سیاست معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای شایستگی‌ها و توانمندی‌های مدیران است و در افق برنامه این مرکز، مدیران باید به صورت مستمر دوره‌های مهارت‌آموزی را بیاموزند و گواهینامه‌های مهارت را کسب کنند.

رئیس اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نکا نیز مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا همواره در مسیر کمک و خدمت به این شهرستان بوده و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی با بیان اینکه اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان نکا برای تحقق اهداف و سیاست‌های تفاهم‌نامه تلاش می‌کند، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان فنی و حرفه‌ای دو بال یک پرنده فرض هستند و مأموریت سازمانی هر دو نهاد، تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093517

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =