دکتر ولایتی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، در پیامی، عروج ملکوتی سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در پی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ،دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل، در پیامی، فقدان این مجاهد نستوه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 یقینا برادر عزیزمان سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه از جمله مجاهدانی بود که عمر پربرکت خویش را در راه دفاع از انقلاب، نظام، ایران اسلامی، حریم حرم و مبارزه خالصانه در راه خدا سپری کرد و فقدان ایشان موجب تاسف و تاثر فراوان است.

مرحوم سردار حجازی در دوران دفاع مقدس و پس از آن درمسئولیت هائی همچون فرماندهی نیروی مقاومت بسیج، ریاست ستاد مشترک سپاه، جانشین فرمانده کل سپاه، معاونت پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح، جانشین نیروی قدس سپاه و ... نقش بی بدیل و ماندگاری را در عرصه های مختلف ایفا کرد و خدمات ارزنده ای را به یادگار گذارد.

اینجانب درگذشت آن سردار والامقام و مخلص را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله العالی)، ملت قدرشناس ایران، خانواده مکرم و همرزمان و همراهان آن مرحوم درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفین و نیز رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای همرزمان و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

علی اکبر ولایتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1093570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =