روزهای خوب استقلال بدون دانشگر

استقلال در حالی دو بازی لیگ قهرمانان با نتایج بسیار خوب پشت سر گذاشته که محمد دانشگر مدافع مورد غضب مجیدی همچنان از تیم دور می باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رضا بلوچی؛ محمد دانشگر یکی از مدافعان خوب استقلال که اول فصل با امیدهای زیادی قرارداد خود را با ابی پوشان تمدید کرده بود. با جدا شدن چشمی از استقلال، این طور به نظر می رسید که دانشگر یکی از مدافعان اینده دار آبی پوشان باشد اما شیطنت های چندباره او، باعث شد. تا مجیدی سرمربی آبی پوشان او را از تیم کنار بگذارد.

مجیدی مصمم تر از همیشه

بعد از کنار گذاشتن دانشگر توسط مجیدی و تنبیه سنگین باشگاه، این طور به نظر می رسید که دانشگر توسط سرمربی جوان بخشیده شود و به تیم برگردد.

مسابقات آسیایی، گروه سخت، متمرکز بودن و فشردگی بازی ها، از جمله مواردی بودند که برگشت دانشگر به تیم را قوت می بخشیدند.

آسیا هم کمکی به دانشگر نکرد

با شروع بازی های آسیایی استقلال، بخشش دانشگر و سفرش به عربستان قوت می گرفت. فرهاد مجیدی که در دو بازی اول بازی های آسیایی با استقلال در مقابل دو حریف عربستانی و عراقی، توانسته تا نتایج خوبی کسب کند، فعلا در مورد دانشگر اظهار نظری نکرده است. تا دانشگر هم چنان از تهران پیگیر نتایج هم تیمی های خود باشد و روزهای از دست رفته را حسرت بخورد.

بردهای استقلال باعث برگشت دانشگر می شوند

دو بازی اول استقلال در آسیا با برد های پرگل همراه بوده است. قبل از شروع بازی ها، فرضیه کمبود بازیکن و ضعف خط دفاع، در بین اهالی فوتبال به سندهای برگشت دانشگر تبدیل شده بودند اما مجیدی و شاگردانش نشان دادند که استقلال در آسیا همیشه متفاوت بوده و خواهد بود.

بردهای خوب، همدلی بازیکنان و حال خوش هواداران آبی را به دنبال داشته، و این حال خوش آبی‌ها ممکن است باعث برگشت دانشگر و بخشش او شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =