فولاد ایران ۱ - النصر عربستان ۱/ شاگردان نکو فرصت پیروزی را از دست دادند

دیدار تیم‌های فولاد و النصر عربستان با تساوی دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ دیدار تیم‌های فولاد ایران و النصر عربستان در قالب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ریاض برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. فولادی‌ها با این تساوی ۵ امتیازی شدند و در رده دوم گروه D این رقابت‌ها باقی ماندند.

ترکیب فولاد ایران

محسن فروزان، صالح حردانی، مهران موسوی، عارف آقاسی، وحید حیدریه، محمد آبشک، محمد زبیر نیک‌نفس، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی و لوسیانو پریرا

ترکیب النصر عربستان 

ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله العمری، پتروس آروگو، عبدالرزاق حمدلله، نورالدین امرابط، سامی الناجی، الحسن، عبدالفتاح عسیری، علی لاجمی


گل‌های بازی:
فولاد ایران: (عبدالله العمری ۵۲)
النصر عربستان: (پتروس ۶۹)


کارت زرد:
فولاد ایران: (صالح حردانی ۸۶)
النصر عربستان: (عبدالله مادو ۳۳) (سامی ناجی ۵۴) (عبدالرزاق حمدالله ۵۸)


کارت قرمز:
فولاد ایران: -
النصر عربستان: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۳: یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه برای النصر به دست آمد که ضربه عبدالرزاق حمدالله با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۶: ارسال یک پرتاب بلند به روی دروازه با ضربه سر فرشاد احمدزاده همراه شد که ولید عبدالله سنگربان النصر این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۲: سانتر بازیکن النصر از سمت راست منجر به اشتباه فروزان شد که توپ را از دست داد و به عبدالرزاق حمدالله رسید که خوشبختانه توپ به سرعت توسط مدافعان فولاد دور شد.

دقیقه ۳۰: ضربه محکم و پشت محوطه عبدالفتاح عسیری با واکنش فوق العاده محسن فروزان همراه بود.

دقیقه ۵۲: حمله نوری تازه تعویض از سمت راست و ارسال او به داخل محوطه النصر موجب شد تا عبدالله العمری گل به خودی بزند.

دقیقه ۵۴: شوت محکم و زیبای پشت محوطه عسیری باز هم توسط محسن فروزان به زیبایی دفع شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۵۸: ضربه سر خطرناک عبدالله مادو روی ارسال خوب عبدالرزاق حمدالله نزدیک بود تا وارد دروازه شود اما محسن فروزان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۹: در حالیکه کل تیم النصر برای زدن گل تساوی جلو کشیده بود و هیچ کدام از بازیکنان این تیم در زمین خودی نبود، یک توپ گیری فوق العاده از ساسان انصاری و پاس این بازیکن به پاتوسی، او را از میانه های زمین در موقعیت تک به تکی با سنگربان النصر قرار داد ولی تعلل پاتوسی و سرعت پایین او باعث شد تا مدافعین النصر به سرعت برگردند و پاس پاتوسی نیز به پشت سر انصاری رفت و موقعیت فوق العاده فولادی ها به راحتی از دست رفت.

دقیقه ۶۹: حملات ادامه دار النصر بالاخره نتیجه بخش بود و ناجی با پاس خود به پتروس او را صاحب موقعیت کرد که با یک چرخش ۱۸۰ درجه ای توانست دروازه فولاد ایران را باز کند.

دقیقه ۹۵: سانتر زیبای ساسان انصاری در ضربه ایستگاهی به بازیکن فولاد رسید و به گل تبدیل شد اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =