امکانات فرهنگی، رفاهی و ورزشی دانشگاه آزاد قزوین در کشور بی‌نظیر است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و هیات همراه از امکانات فرهنگی، رفاهی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همراه بود، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با تشکر از میزبانی کشت کار، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، امکانات فرهنگی، رفاهی، خدماتی و ورزشی این دانشگاه را در سطح کشور بی نظیر دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از بهترین و ارزشمندترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور است و در حال حاضر سرمایه بسیار عظیمی از نظر نیروی انسانی مجرب و امکانات پیشرفته در این واحد وجود دارد.

وی افزود: در این بازدید امکاناتی هم چون کلینیک سلامت شامل مرکز درمانی، مرکز مشاوره و آمبولانس، امکانات خدماتی و رفاهی به استادان، کارکنان و دانشجویان هم چون سلف سرویس، بوفه ها، مجتمع تجاری، امکانات ورزشی هم چون استخرهای آقایان و بانوان، سالن بدن سازی، زمین های روباز و مجتمع خوابگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را از نزدیک مشاهده کردم.

جهان بین یادآور شد: خوشبختانه در این دانشگاه از نظر ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات شایسته به استادان، کارکنان و دانشجویان، اقدامات بسیار خوبی انجام شده که جا دارد از مدیران و کارکنان زحمت کش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تقدیر و تشکر کنم.

وی بر لزوم کسب درآمدهای غیر شهریه ای در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد و گفت: با توجه به وجود امکانات مجهز، استاندارد و پیشرفته ورزشی، حضور هیات علمی متخصص و کارکنان توانمند، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین می تواند در زمینه کسب درآمدهای غیرشهریه ای گام های بسیار خوبی بردارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در این سفر کوتاه با پتانسیل و ظرفیت های بالای این دانشگاه از نزدیک آشنا شدم و با توجه به وجود انگیزه بسیار بالای مدیران و کارکنان زحمت کش دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، نوید روزهای بسیار خوبی را از این دانشگاه متصور هستم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بنده از سال گذشته تاکنون از 25 استان کشور با محوریت چگونگی فعالیت های فرهنگی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردم و در سال جدید نیز در نظر دارم با امکانات رفاهی، خدماتی و ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از نزدیک آشنا شوم.

وی در ادامه با آرزوی رفع شرایط کرونایی در کشور گفت: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری منحوس از کشور و جهان برچیده شود؛ به هرحال دانشگاه های آزاد اسلامی باید بهترین شرایط را برای استقبال و حضور دانشجویان پس از ایام کرونا فراهم کنند. در همین خصوص دانشگاه ها باید تمهیدات لازم را مدنظر قرار بدهند، البته سازمان مرکزی نیز در این زمینه واحدها را یاری خواهد کرد که بازدید حضوری از واحدها نیز در همین چارچوب انجام می شود.

وی در پایان به مهم ترین برنامه های فرهنگی در سال جدید در دانشگاه های آزاد اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، سعی بر این شد تا برنامه های فرهنگی ویژه ای را در بستر فضای مجازی برای استادان، کارکنان و دانشجویان در نظر بگیریم که از مهم ترین آنها می توان به برگزاری کرسی های آزاداندیشی، جشنواره شعر امید، رویداد ملی صنایع خلاق و فن آوری های فرهنگی، جشنواره قلم و نشریات، جشنواره حماسه تا حماسه و دیگر برنامه های فرهنگی که در بین واحدهای دانشگاهی انجام شد، اشاره کرد.

شایان ذکر است؛ جهان بین و هیات همراه در ابتدای این بازدید با حضور در مزار گلزار شهدای گمنام این دانشگاه، ضمن قرائت فاتحه با آرمان های امام (ره) و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند.

 مهران صلواتی، مدیر کل دانشجویی و سید کاظم یکانی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جهان بین را در این سفر همراهی کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1093763

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =