الدحیل قطر ۴ - استقلال ایران ۳/ پاشنه آشیل کار خودش را کرد!

تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا جدال حساس و جذاب برابر الدحیل قطر را در شرایطی واگذار کرد که «پاشنه آشیل» این تیم همچنان به تیم آبی ایران ضربه زد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار از مرحله گروه لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده به مصاف تیم الدحیل قطر رفت که این دیدار با برتری ۴ بر ۳ قطری ها خاتمه یافت.


ترکیب الدحیل قطر
صلاح زکریا، محمد موسی، مهدی بن عطیه، بسام الراوی، ادمیلسون جونیور، کریم بوضیاف، عبدالله الحرق، سلطان البریک، علی کریمی، المعز علی و مایکون اولونگو


ترکیب استقلال ایران 
رشیدمظاهری، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، احمد موسوی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته

گل‌های بازی:
الدحیل قطر: (مایکون اولونگو ۹) (مایکون اولونگو ۲۷) (عبدالله الحرق ۴۳) (مایکون اولونگو ۸۸)
استقلال ایران: (امیر ارسلان مطهری ۴) (شیخ دیاباته ۳۵) (فرشید اسماعیلی ۷۴)


کارت زرد:
الدحیل قطر: ( المعز علی ۵۸)
استقلال ایران: (شیخ دیاباته ۶۶) (فرهاد مجیدی ۷۸)


کارت قرمز:
الدحیل قطر: -
استقلال ایران: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۴: پاس فرشید اسماعیلی به احمد موسوی که در حال فرار از جناح راست بود رسید و این بازیکن با یک سانتر زیبا توپ را به مطهری رساند که ضربه سر ارسلان مطهری وارد دروازه الدحیل قطر شد.

دقیقه ۹: الدحیل پس از دریافت گل اول تلاش زیادی برای ایجاد موقعیت کرد که در نهایت روی یک پاس خوب پشت مدافعان استقلال ادمیلسون با یک شوت قدرتمند روی توپ اثر گذاشت و توپ او به مایکون اولونگو رسید و در نهایت توپ وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۱۸: دیاباته با یک توپ گیری خوب، توپ را به قایدی رساند و قایدی با یک پاس در عمق اسماعیلی را در موقعیت تک به تک با دروازبان قرار داد اما اسماعیلی به دلیل حضور مدافعان الدحیل تصمیم گرفت ضربه چیپ بزند اما این ضربه توسط دروازبان سیو شد.

دقیقه ۲۳: شوت از راه دور و محکم مسعود ریگی به سختی توسط صلاح زکریا دفع شد.

دقیقه ۲۵: المعز علی در موقعیت تک به تک نزدیک بود گل برتری تیمش را بزند که محمد حسین مرادمند به موقع سر رسید و توپ را بلوکه کرد.

دقیقه ۲۷: اشتباه مسعود ریگی در خط دفاعی استقلال موجب شد تا مایکون اولونگو به موقعیت تک به تک برسد و توپ را وارد دروازه کند.

دقیقه ۳۵: توپ گیری زیبای اسماعیلی از بن عطیه و پاس در عمق او به ارسلان مطهری او را در موقعیت خوبی برای پاس دادن به دیاباته قرار داد و دیاباته با یک ضربه حرفه ای گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۳۷: قایدی در محوطه جریمه الدحیل ۴ نفر را دریبل کرد و جا گذاشت، پاس او در یک قدمی دیاباته به کرنر رفت و در همین کرنر نیز که قایدی زننده آن بود ارسلان مطهری در یک قدمی بازکردن دروازه الدحیل بود که صلاح زکریا مانع از این کار شد.

دقیقه ۴۳: پاس زمینی المعز علی از سمت راست به عبدالله الحرق در ۶ قدمی دروازه استقلال رسید و این بازیکن بدون معطلی توپ را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

دقیقه ۶۶: ارسال بازیکنان استقلال بر روی دروازه الدحیل باعث اشتباه بسام الراوی شد و توپ جلوی دیاباته افتاد اما از پای او جدا شد و به دروازبان رسید.

دقیقه ۷۴: کرنر خوب میلیچ و ضربه سر دیاباته به پای ارسلان مطهری برخورد کرد و به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه سر این بازیکن گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۰: در ضد حمله استقلال مهدی قایدی با یک دریبل زیبا و لایی انداختن به مدافع الدحیل توپ را به اسماعیلی رساند و شوت پر قدرت این بازیکن توسط مدافع الدحیل بلاک شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۸۴: در ضد حمله بازیکنان الدحیل که با حرکت الراوی آغاز شد به جناح راست زمین استقلال کشیده شد و در نهایت مایکون اولونگو با هت تریک تیمش را جلو انداخت. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1093774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =