تخفیف‌های مترو به مسافران طلایی و نقره‌ای

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از ۲۰۰ سفر در سال انجام دهند از ۳ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های داده شده، بهره مند می‌شوند و عنوان مسافران نقره‌ای را دریافت می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: مسافرانی که بیش از ۳۰۰ سفر در سال را انجام دهند نیز ۵ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود و به عنوان مسافران طلایی شناخته می‌شوند.

نوبخت گفت: برای تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت‌های مبلغ دار نیز حداکثر ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بلیت‌های تک سفره ارائه می‌شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ۵ درصد تخفیف و مسافران هشتگرد از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند می‌شوند.

نوبخت ادامه داد: همچنین به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ده درصد تخفیف و در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که برای احراز هویت خود اقدام کنند، می‌توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های اعمال شده بهره‌مند شوند.

نوبخت گفت: تخفیف‌های مربوط به اقشار خاص نیز همانند سنوات گذشته اعمال می‌شود و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =