اخباری بالاتر از حامد لک و مظاهری

در میان عملکرد دروازه بانان برتر لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا اخباری با ۲ کلین شیت، در رده اول مشترک حضور دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ با پایان دور رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور با ثبت ۲ کلین شیت، در میان سنگربانان برتر دیده می شود. دروازه بان تبریزی ها در بازی با الشارجه و نیروی هوایی عراق ۲ بار دروازه اش را بسته نگه داشت و در میان گلرهای ایرانی، بهترین عملکرد را دارد.

رشید مظاهری سنگربان استقلال که در لیگ برتر رقابت جذابی با لک بر سر رسیدن به صدر بیشترین تعداد کلین شیت دارد، تنها در بازی با الشرطه دروازه اش را بسته نگه داشت. محسن فروزان هم برابر الوحدات گلی نخورد تا این سه گلر نمایندگان ایران یک کلین شیت داشته باشند.

در بخش بیشترین سیو نیز اثری از گلرهای ایرانی دیده نمی شود. دیراج سینگ گلر جوان گوا با ۱۵ سیو در رتبه نخست ایستاده است، محمد العویس سنگربان الاهلی با ۱۳ سیو دوم است و فهد یونس از الریان با ۱۲ سیو در جایگاه سوم است.

در بخش آمار منفی بیشترین گل خورده، نام رشید مظاهری به چشم می آید. احمد بسیل گلر الشرطه که در سه بازی، ۸ بار دروازه اش باز شده، بیشترین گل را در این رقابت ها دریافت کرده است. گلر پاختاکور با ۷ گل خورده دوم است و مظاهری به همراه فهد یونس از الریان و محمد العویس از الاهلی با ۶ گل خورده در این بخش از آمار منفی، در رده سوم مشترک حضور دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =