هرگز اجازه نمی دهیم خواسته های شیطانی متجاوزان محقق شود

وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای ضمن اعلام دفاع از خود به هر طریق ممکن اعلام کرد که دمشق هرگز اجازه نخواهد داد خواسته های شیطانی متجاوزان محقق شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از النشره؛ وزارت خارجه سوریه در بیانیه ای به تداوم تجاوز رژیم صهیونیستی علیه حاکمیت سوریه واکنش نشان داد.

وزارت خارجه سوریه در این بیانیه از سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواسته است تا تجاوز روز گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق و نیز تکرار چنین تجاوزاتی علیه حاکمیت سوریه را محکوم کنند، تجاوزاتی که از سوی اشغالگران اسرائیلی، آمریکایی و ترکیه ای و به روش های هماهنگ شده و سازمان یافته صورت می گیرد.

در ادامه بیانیه گفته شده است: اینکه سازمان ملل و شورای امنیت توجیهات اسرائیل و آمریکا در نقض حاکمیت سوریه را می پذیرند باعث می شود تا در جنایات تروریستی آنها علیه دمشق شریک شوند.

در پایان بیانیه آمده است: رهبری، دولت و ملت سوریه اجازه تحقق خواسته های شیطانی متجاوزان برای نابودی سوریه را نخواهند داد و از حق خود برای دفاع از خاک، مردم و حاکمیت سوریه به هر طریقی نخواهند گذشت.

بنا بر اعلام منابع نظامی سوریه، رژیم صهیونیستی بامداد امروز از سوی بلندیهای جولان، نواحی اطراف دمشق را هدف قرار داد که سامانه های ضد هوایی ارتش سوریه اغلب موشک های صهیونیستها را ساقط کردند. این حمله منجر به زخمی شدن ۴ سرباز سوری و خسارات مادی شد.

انتهای پیام/

مصطفی مسلمی

کد خبر: 1093844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =