دولت ‌به ظرفیت نخبگانی کشور اعتماد نمی‌کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری گفت: مردم نسبت به عملکرد دولت برای حل مشکلات کنونی دلسرد شده‌اند. این در حالی است که از ظرفیت نخبگانی کشور برای حل مسائل و مشکلات استفاده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیاری از مشکلات و مسائل کشور با تکیه بر جوانان و دانشجویان و نخبگان کشور قابل حل است اما مسئولان بی توجه به ظرفیت‌های موجود، راه‌های دیگری برای حل مشکلات در دستور کار قرارداده‌اند.

در همین ارتباط، امیر یاراحمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به بی توجهی دولت نسبت به ظرفیت نخبگانی کشور گفت:چندین سال است که مردم نسبت به عملکرد دولت برای حل مشکلات کنونی دلسرد شده‌اند. این در حالی است که از ظرفیت نخبگانی کشور برای حل مسائل و مشکلات استفاده نمی‌شود. بنابراین تصمیم گرفته‌ایم با تاسیس قرارگاه روشنگری ایران قوی، اقدامات خوبی را در راستای سازماندهی این امور انجام دهیم.

وی افزود: مجموعه بسیج دانشجویی همواره و خصوصا در طی چندین سال اخیر،در همه‌ی حوزه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی در حال کار پژوهشی و تخصصی است که بتواند با راهکارهای مفید،مسئولان را برای حل مشکلات جاری ترغیب کند؛از جمله این اقدامات، مطالبه‌گری در قرارگاه شهید احمدی روشن با استفاده از تمامی ظرفیت ‌های بسیج دانشجویی است.

وی افزود:با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری،در قرارگاه روشنگری ایران قوی از نامزدهای احتمالی دعوت می‌کنیم تا در جلسه‌ای با حضور مسئولان بسیج دانشجویی،مواضع و برنامه‌های خود را برای ریاست جمهوری ارائه کنند و در همین جلسات هم از آنها می‌خواهیم که در صورت پذیرفته شدن به عنوان رئیس جمهور منتخب،از ظرفیت دانشجویی و نخبگانی کشور استفاده کنند.

یاراحمدی تصریح کرد:کار قرارگاه ایران قوی با همین تیم بعد از انتخابات هم ادامه خواهد داشت و نظارت به دستگاه‌های اجرایی دولت در دستور کار بسیج دانشجویی خواهد بود؛این درحالی است که هیچ کدام از نامزدها در جلسات،ضمانت اجرایی برای به کارگیری از قشر دانشجوی متعهد و متخصص را ندادند.

وی در پایان درباره‌ی نحوه‌ کیفیت و کمیت برنامه‌های قرارگاه ایران قوی خاطرنشان کرد: از مجموعه‌های دانشجویی دیگر همچون تشکل‌های جامعه اسلامی، دفاتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه خواستاریم برای همبستگی بهتر دانشجویان در مقابل مسئولان،همکاری ما را پذیرا باشند؛همچنین از تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دعوت می‌کنیم،برای تبیین نگاه و برنامه خود در بین دانشجویان در خدمت آنها باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =