آزمون ارشد پزشکی در شرایط قرمز کرونایی لغو می‌شود

رئیس مرکز سنجش و آموزش پزشکی گفت: انتظار ما این است که وضعیت قرمز به سمت نارنجی و زرد حرکت کند. اگر این اتفاق رخ دهد آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد در غیر این صورت آزمون ارشد پزشکی به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سعید هاشمی درباره برگزاری آزمون ارشد پزشکی در سال ۱۴۰۰ گفت: هنوز تصمیمی در باره تعویق آزمون ارشد پزشکی نگرفته‌ایم، زیرا با توجه به شرایط کرونا حتی نمی‌توانیم بگوییم وضعیت کشور در یک هفته دیگر چگونه است چه برسد به این که درباره برگزاری آزمون ارشد در ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه سخن بگوییم.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که وضعیت قرمز به سمت نارنجی و زرد حرکت کند. ان شاء الله اگر این اتفاق رخ دهد آزمون در موعد مقرر برگزار خواهد شد در غیر این صورت آزمون ارشد پزشکی به تعویق خواهد افتاد.

هاشمی با تاکید بر اینکه داوطلبان نگران برگزاری آزمون نباشند؛ اظهار کرد: اگر آزمون کارشناسی ارشد پزشکی در شرایط کرونایی زرد و نارنجی برگزار شود تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد که از جمله این پروتکل‌ها رعایت فاصله میان صندلی‌ها و افزایش  تعداد مراکز برگزاری آزمون است که سال گذشته انجام شد. برای امسال دیگر افزایشی در تعداد مراکز آزمون نخواهیم داشت.

منبع: دانشجو

انتهای پیام/

کد خبر: 1093849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =