فولاد ایران - النصر عربستان؛ شاگردان نکو به دنبال صدرنشینی

تیم فوتبال فولاد خوزستان در روز چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مجتبی احسانی؛ تیم‌های فولاد ایران و النصر عربستان در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب در شهر ریاض عربستان با هم دیدار خواهند کرد.

نکو به دنبال ادامه موفقیت

جواد نکونام در اولین تجربه حضورش در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سرمربی عملکردی بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته است. تیم او که تاکنون شکستی را تجربه نکرده است با دو تساوی و یک برد هم امتیاز با النصر صدرنشین و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر در رده ی دوم جدول قرار گرفته است. آنها اگر در بازی امشب خود در برابر حریف سرسخت عربستانی پیروز شوند هشت امتیازی خواهند شد و به تنهایی صدر جدول را از آن خود خواهند کرد.

میزبان در پی تداوم صدرنشینی

النصر عربستان یکی از تیم های قدرتمند این دوره ی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به شمار می رود. این تیم که سال گذشته موفق شد تا مرحله ی نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کند اکنون هم امتیاز با فولاد خوزستان و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه E مسابقات جای گرفته است. شاگردان مانو منز که میزبانی مسابقات گروه خود را در اختیار دارند تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کنند.

حال باید منتظر ماند و دید تفکرات کدام سرمربی پیروزی را برای تیمش به ارمغان می آورد ، جواد نکونام یا مانو منز؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1093859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =