تراکتور ایران ۱ - نیروی هوایی عراق ۰/ شاگردان خطیبی بالاخره بردند

تیم فوتبال تراکتور توانست با یک گل، نیروی هوایی عراق را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ تیم فوتبال تراکتور ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده ایران به پایان رسید تا تراکتور به اولین پیروزی خود در این فصل لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

تک گل این بازی را مهدی تیکدری در دقیقه ۲ به ثمر رساند.

ترکیب تراکتور ایران 

محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده، میلاد فخرالدینی و محمد مسلمی پور

ترکیب نیروی هوایی عراق

فهد طالب، احمد ابراهیم، میثم جبار، ابراهیم بایش، حمادی احمد، همام طارق، احسان حداد، الآنی، علی محسن، علی کاظم، مصطفی محمد

گل‌های بازی:
تراکتور ایران: (مهدی تیکدری ۲)
نیروی هوایی عراق: -


کارت زرد:
تراکتور ایران: -
نیروی هوایی عراق: (الانی ۴۲)


کارت قرمز:
تراکتور ایران: -
نیروی هوایی عراق: (میثم جبار ۳۸)


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۲: تیکدری با فرار از سمت راست و دریبل کردن ۳ بازیکن نیروی هوایی در یک پاس کات بک توپ را به پیمان بابایی رساند که شوت این بازیکن  به صورت ناقص توسط فهد طالب دفع شد و به تیکدری رسید که در ادامه این بازیکن توپ را به گل اول تراکتور تبدیل کرد.

دقیقه ۱۰: ارسال خطرناک احسان حداد از سمت راست را اخباری با پرشی زیبا در اختیار گرفت.

دقیقه ۱۲: بازیکنان نیروی هوایی در پی تلاش برای به ثمر رساندن گل تساوی از سمت راست توپ را به مصطفی محمد در محوطه جریمه تراکتور رساندند که شوت محکم این بازیکن توسط میلاد فخرالدینی بلاک شد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: عباس زاده با اثرگذاری توپ را به پیمان بابایی رساند و او را در موقعیت تک به تک قرار داد که میثم جبار با یک خطای خشن از گلزنی این بازیکن جلوگیری کرد و کارت قرمز را به جان خرید.

دقیقه ۳۹: ضربه ایستگاهی محمد عباس زاده را فهد طالب با اختلاف خیلی کم و با توک انگشتان خود به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۱: پاس عمقی نریمان جهان به عباس زاده او را در موقعیت مناسبی برای گل دوم قرار داد اما شوت این بازیکن توسط فهد طالب دفع شد.

دقیقه ۶۳: طارق همام در محوطه جریمه تراکتور چند نفر را دریبل کرد و با پاس خود علی کاظم را در موقعیت تک به تک قرار داد که شوت این بازیکن به زیبایی توسط محمدرضا اخباری دفع شد.

دقیقه ۷۳: میلاد فخرالدینی روی یک و دویی که با بابایی داشت از سمت راست وارد محوطه جریمه حریف شد و در حالی که می توانست با یک پاس روی به بیرون، مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد با یک شوت کم دقت دروازه حریف را هدف گرفت که این ضربه از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۴: روی ضربه سر کم دقت فخرالدینی در داخل محوطه جریمه، توپ در اختیار جفرسون قرار گرفت و پاس این بازیکن به عبدالکاظم او را در موقعیت شوتزنی قرار داد؛ ضربه زمینی این بازیکن را ابوالفضل رزاق پور پیش از اینکه به خط دروازه و اخباری برسد بلوکه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1093863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =