گوآ هند ۰ - پرسپولیس ایران ۴/ جشنواره گل ایرانی در هندوستان

پرسپولیس موفق شد با چهار گل تیم گوای هند را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه فاتوردا به مصاف تیم گوای هند رفت که این دیدار با ۴ گل به نفع پرسپولیس تمام شد.

با این پیروزی، پرسپولیس با چهار بازی، ۱۲ امتیازی شد و با اقتدار صدرجدول رده‌بندی گروه E تکیه زد و به مرحله بعد راه یافت. الوحده امارات با ۷ امتیاز، گوای هند با ۲ امتیاز و الریان قطر با یک امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم این گروه هستند.

پرسپولیس در صورت کسب مساوی در دیدار بعدی خود، صعودش را به عنوان صدرنشین به مرحله بعد مسجل خواهد کرد.


ترکیب گوآ هند

سانسون پریرا، ایوان گونزالز، لئوناردو دکونا، جیمز دوناچی، پرینستون ربلو، الکساندر روماریو جسوراج، آمارجیت سینگ، زدیم تلانگ، ایسهان پاندیتا، دوندار مورگائوکار، ناوین کومار

ترکیب پرسپولیس ایران 
بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی، علی شجاعی، مهدی شیری، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر

گل‌های بازی:
گوآ هند: -
پرسپولیس ایران: (شهریار مغانلو ۲۴) (مهدی ترابی ۴۱) (عیسی آل‌کثیر ۴۸)


کارت زرد:
گوآ هند: (لئوناردو دکونا ۱۵) (ناوین کومار ۴۱)
پرسپولیس ایران: -


کارت قرمز:
گوآ هند: -
پرسپولیس ایران: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۲۱: ارسال عالیشاه از جناح راست و ضربه سر مغانلو پس از دفع دروازه‌بان گوآ به کرنر رفت.

دقیقه ۲۴: توپ گیری بازیکنان پرسپولیس و پاس عمقی زیبای ترابی به مغانلو در تک به تک رسید و شوت زمینی شهریار مغانلو با غفلت سانسون پریرا تبدیل به گل شد.

دقیقه ۴۱: دروازبان هند پس از دفع ناقص توپ ارسالی علی شجاعی، در تلاش برای دریبل کردن بازیکنان پرسپولیس بود که عیسی آل کثیر را با یک تکل به زمین انداخت و پنالتی داد که این پنالتی توسط مهدی ترابی به گل تبدیل شد.

دقیقه ۴۸: عیسی آل کثیر به آسانی با دریبل مدافعان گوآ با دروازبان این تیم تک به تک شد و گل سوم پرسپولیس ایران را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۸: کرنر عالیشاه از سمت راست جلوی مدافعان گوآ فرود آمد اما کمال کامیابی‌نیا با فرصت طلبی توپ را از جلوی پای مدافع این تیم به گل تبدیل کرد.

دقیقه ۷۰: شوت پشت محوطه امید عالیشاه را ناوین کومار با شیرجه زمینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۳: سانتر شجاعی از سمت چپ زمین و ضربه سر مهدی‌خانی به تیرک عمودی دروازه گوآ اصابت کرد و در ریباند هم مهاجمان پرسپولیس در گلزن ناکام بودند.

کد خبر: 1093865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =