همه امکانات سپاه به میدان آمده است/ در نبرد بزرگ با کرونا هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز در یک نبرد بزرگ با کرونا هستیم،نباید در مقابل آن کوتاه بیاییم. قرارگاه‌ها را فعال نگه دارید و در صحنه باشید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست قرارگاه امام رضا (ع) در سپاه پاسداران گفت: مردم نقش برجسته‌ای در کنترل و پیشگیری بیماری کرونا دارند و اگر همه توصیه‌هایی که به شکل شبانه‌روزی از طریق رسانه‌ها توسط مقامات مسئول منتشر می‌شود، اجرایی شود، بسیار سریع از گذرگاه‌های بحرانی امواج طوفانی بیماری کرونا عبور خواهیم کرد و دوباره در مسیر سراشیبی خوب قرار خواهیم گرفت.

وی اظهار داشت: کادر درمان به شکل شبانه‌روزی چندین ماه است که به صورت خستگی‌ناپذیر کار می‌کنند و تمام غیرت، انگیزه و ایمان خود را به صحنه آوردند. همه در تلاش هستند و قامت برافراشته در برابر این بیماری آرایش بسیار خوبی را گرفته‌اند و نتایج بسیار عالی را به دست آوردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این افراد توانستند تا حدود زیادی آمار فوتی‌ها را کنترل کنند که نشان می‌دهد کادر درمان ما به پیشرفت‌های بسیار خوبی برای درمان این بیماری دست یافته‌اند.

سلامی ادامه داد: نیروهای مسلح و سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان با همه امکانات و بضاعت خود در صحنه حاضر است. ان‌شاءالله مردم هم یک مشارکت، انگیزه و اراده جدی را به نمایش خواهند گذاشت و ما خواهیم توانست روزهای بسیار خوبی را تجربه کنیم.

وی افزود: روزانه ۳۰۰ خانواده داغدار می‌شوند که برای جامعه بسیار تحمل‌ناپذیر است. توصیه اکید ما این است که برادران عزیز تمام امکانات را به کار بگیرند. امکانات درمانی در سطح بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سپاه و بسیج جامعه پزشکی برای اجرای موفق، مستمر و قوی طرح شهید سلیمانی در اختیار جامعه پزشکی قرار گیرد، چرا که در موج قبلی کرونا نشان داده شد که این طرح موفق بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این بار هم در نقطه عزیمت جدی ایستاده‌ایم، عزم و اراده جدی را به نمایش بگذارید، پایگاه‌های بسیج را مجدداً در خدمت این طرح قرار دهید، با مردم ارتباطات صمیمی و نزدیکی را برقرار کنید و همه اقدامات تجربه شده در شرایط گذشته را تکرار کنید تا بتوانیم دوباره مسیر این بیماری را به سمت زوال پیش ببریم.

سلامی گفت: واکسیناسیون نیز به موازات این اقدامات ادامه پیدا خواهد کرد. اگر فعالیت‌های ما در عرصه پیشگیری، درمان و واکسیناسیون به شکل هماهنگ ادامه پیدا کند، در آینده‌ای نزدیک شاهد مهار این بیماری خواهیم بود.

وی تأکید کرد: امروز در یک نبرد بزرگ با کرونا هستیم و توانسته‌ایم جنگ‌ با دشمنان خارجی، فقر و بیماری را با مشارکت و جهاد شبانه‌روزی پشت سر بگذاریم. این مشکل جدی و خطرناک است. نباید در مقابل آن کوتاه بیاییم. قرارگاه‌ها را فعال نگه دارید و در صحنه باشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیماری تأثیرات اجتماعی دارد و بر روی اشتغال و معیشت مردم تأثیر می‌گذارد. ما ملت مسلمان با احساسات و عواطف عمیق و ژرف الهی هستیم. باید همه مردم در آرامش و آسایش باشند و نمی‌توانیم در فضای مستقلی از شرایط محیطی زندگی کنیم.

سلامی تأکید کرد: پرچم حل مشکلات معیشتی مردم در این شرایط را بر دوش می‌گیریم. کمک‌های مؤمنانه و ارائه امدادهای معیشتی به مردم، از تأکیدات مقام معظم رهبری است. باید با جدیت این کمک‌ها ادامه پیدا کند و نباید متوقف شود زیرا مشکلات هنوز پابرجاست و باید برای حل آنها تلاش کنیم. از ظرفیت‌های خیرین و مردمی، سپاه و بسیج استفاده کنید تا بتوانیم به همه کسانی که دچار مشکلات معیشتی هستند، کمک‌رسانی کنیم.

وی گفت: کمک به مردم تکلیف است، لباسی که بر تن ما است، لباس خدمت و فداکاری برای مردم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =