ظرفیت‌های دانشگاه برای مشاوره و راهنمایی به دانشجویان بسیج شوند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید در شرایط بحران کرونا برای خدمت‌ به دانشجویان در تمام زمینه‌ها به‌ویژه رفاهی، مشاوره و راهنمایی اهتمام بیشتری شده و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فرزاد جهان‌بین در سفر به سومین حرم اهل بیت(ع) و در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به زیارت قبور مطهر شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام و سپس از ظرفیت‌ها و امکانات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز مانند سلف‌سرویس، دفتر مشاوره و راهنمایی، خوابگاه و ... بازدید کرد.

وی در این بازدید از نزدیک در جریان نقاط قوت و نیازهای این مجموعه قرار گرفت و در راستای رفع نیازهای دانشجویان توصیه‌هایی را ارائه کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای مشاوره و راهنمایی دانشجویان

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هدف از این سفر را بررسی مشکلات و بازدید از ظرفیت‌های دانشجویی واحد شیراز دانست و بیان کرد: با توجه به شرایط کنونی و وجود ویروس منحوس کرونا باید برای خدمات‌دهی به دانشجویان در تمام زمینه‌ها به‌ویژه رفاهی و مشاوره و راهنمایی اهتمام بیشتری شده و در این مسیر از تمام ظرفیت‌های دانشگاه استفاده شود.

جهان‌بین بیان کرد: دانشجویان سرمایه‌های گرانبها در جامعه‌ هستند که باید با نگاهی ویژه و دقت نظر لازم در تمام موارد به‌ویژه مباحث مشاوره‌ای با آنها برخورد کرد.

وی با تأکید بر اهمیت حوزه دانشجویی، ارائه خدمات رفاهی و مشاوره‌ای شایسته متناسب با کرامت استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را امری ضروری دانست و بر این مهم تأکید کرد.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای مشاوره و راهنمایی دانشجویان

انتهای پیام/

کد خبر: 1094574

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =