دشمن صهیونیستی هویّت فلسطینیِ «قدس اشغالی» را نشانه رفته است

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن محکومیت گسترش شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، گفت: دشمن صهیونیستی با این اقدامات هویّت فلسطینی قدس اشغالی را نشانه رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فلسطین الیوم؛ «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدام صهیونیست‌ها در گسترش شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی موجب آواره شدن بیش از پیش فلسطینیان می‌شود. این مسأله را امروز در منطقه «الشیخ جراح» واقع در قدس اشغالی شاهد هستیم.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه یادآور شد: بدون شک اقدام صهیونیست‌ها در گسترش شهرک‌سازی ها در قدس اشغالی و به ویژه الشیخ جراح، هویّت فلسطینیِ قدس اشغالی را نشانه رفته است.

پیش از این، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه‌ای به افزایش شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی واکنش نشان داده بود.

در همین ارتباط، این جنبش اعلام کرد: افزایش شهرک‌سازی‌ها به ویژه در منطقه «شیخ جراح» محکوم است. امروز مقابله با طرح‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در گسترش شهرک سازی ها یک مسئولیت ملی است.

جنبش حماس در ادامه عموم فلسطینیان را به مقابله با طرح‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فراخواند و گفت که فلسطینیان توطئه‌های مقامات این رژیم را در نهایت خنثی خواهند کرد.

این جنبش همچنین از اتحادیه عرب و جامعه بین‌الملل نیز دعوت کرد با طرح‌های رژیم صهیونیستی در قدس اعم از کوچاندن فلسطینیان و مصادره خانه‌ها و اراضی آنها مقابله کنند.

چندی پیش نیز خالد مشعل، رئیس حماس در خارج گفته بود: ملت ما و امت عربی و اسلامی در برابر نبرد بزرگی قرار دارد که طی آن اشغالگران به دنبال یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هستند.

خالد مشعل در ادامه از کشورهای عربی و اسلامی خواست که به یاری ساکنان قدس اشغالی بیایند و حمایت قوی از آنها به عمل آورند.

وی از ایستادگی قدسی‌ها در برابر طرح‌های اشغالگران و اقدامات شهرک‌نشینان صهیونیست تمجید کرد و افزود: بدون قدس نه آینده‌ای برای ما وجود دارد و نه کشور و نه سرنوشتی.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =