ادامه فعالیت سامانه بارشی در امروز و فردا

فعالیت سامانه بارشی در کشور در برخی ساعات به شکل رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق به شکل خیزش گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز با فعالیت سامانه بارشی در کشور در تمامی مناطق به‌جز استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و طی فردا در تمامی مناطق کشور به‌جز استان‌های کرمانشاه و ایلام طی برخی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شدت بارش طی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، مازندران، تهران‌، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان و طی روز دوشنبه در ارتفاعات شرقی تهران، ارتفاعات مازندران و استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

این سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه بیشتر در نواحی مرکزی، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و طی روز چهارشنبه در نوار شمالی و نوار شرقی کشور و طی روز پنجشنبه در نوار شمالی و استان‌های کرمان، فارس، یزد و اصفهان فعال است.

امروز در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =