تنها خبر خوب این روزها برای استقلالی‌ها

مدیران استقلال راه حلی جالب برای پرداخت طلب مربی سابق این تیم پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هادی شاه‌مرادی؛ با بازگشت کاروان استقلال از کشور عربستان، یکی از نخستین خبرهایی که روی خروجی اکثر رسانه‌ها قرار گرفت از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم حکایت داشت. محرومیتی دوباره بابت بدهی باشگاه به لکیچ مربی صربستانی فصل پیش آبی‌ها که در مقطعی دستیار فرهاد مجیدی بود.

با پیگیری‌هایی که در این خصوص انجام شد، ابعاد این ماجرا مشخص گردید و چنانچه مشکل خاصی رخ ندهد بزودی پنجره استقلال باز خواهد شد اما بد نیست برای اطلاع هواداران از ماوقع این اتفاق، به چند نکته توجه گردد؛

* چندروز قبل تصویری تحت عنوان نامه شکایت در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها منتشرشد که با توجه به استناد صورت گرفته در بیانیه باشگاه استقلال معلوم شد این نامه به یکسال قبل مربوط است و صحت محتوای آن شامل مقطع کنونی نمی‌شود.

* وکیل لکیچ و وینفرد شفر یک نفر است و سال گذشته که مدیران باشگاه استقلال طلب سرمربی آلمانی پیشین خود را پرداخت کردند، وی با ادعای اینکه "این مبلغ کامل نیست" حاضر به ارائه تاییدیه نشد که با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند جهت کسب شرایط استفاده از بازیکنان جدید، چند ده هزار دلار پول اضافه به این مربی پرداخت کنند. در نهایت این تصمیم عملی شد و با اعلام تایید شفر و وکیلش به فیفا، این پرونده مختومه گردید و پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد.

* استقلالی‌ها در خصوص شکایت لکیچ نیز نگران نیستند چرا که مبلغ طلب این مربی صربستانی زیاد نیست و مدیران باشگاه قصد دارند پول او را از طریق بازپس گیری رقم مازادی که برای وکیل شفر (که وکیل لکیچ نیز هست) تامین و پرداخت کنند. بدین منظور تیم مدیریتی استقلال با اعلام این موضوع به فیفا و انجام پیگیری‌های لازم در صدد بستن این پرونده هستند و به نظر می‌رسد بزودی پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدجواد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      سلام.هومن خان جعفری سرتون سلامت.شما موثق ترین منبع برای پیگیری اخبار استقلال همیشه جاودان هستید.پایدار باشید