مشارکت ۱۰ هزار نیکوکار تهرانی در پویش ایران مهربان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار نیکوکار تهرانی در قالب پویش ایران مهربان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اعلام آمادگی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اصلان کریمی مدیر امور شعب بانک ملی ایران در تهران با هدف خدمت رسانی به گروه‌های مختلف جامعه هدف تحت حمایت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه حمایت از نیازمندان همواره در صدر برنامه‌های این نهاد قرار دارد، گفت: برای یاری رساندن به محرومان و نیازمندان برآنیم با همکاری و همّت نیکوکاران و همچنین استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و همکاری همه جانبه مسئولان در جهت دسترسی و بهره مندی از ظرفیت‌های موجود برای نیازمندان تحت حمایت اقدام نمائیم.

پرپنچی با بیان اینکه کمیته امداد استان تهران تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت‌های بالقوه در سطح استان، بستر توانمندسازی مددجویان تحت حمایت را فراهم کند، افزود: بهره مندی از ظرفیت تبلیغاتی بانک ملی ایران برای معرفی طرح‌ها و برنامه‌های این نهاد یکی از این موارد است تا مردم با خدمات و طرح‌های این نهاد آشنا شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی و افطاری ساده، بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با همکاری خیّران، سازمان‌ها، نهادها، گروه‌های جهادی و … در جهت اجرای رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی و افطاری ساده بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان برای تهیه و توزیع غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا کمک کرده اند.

وی بیان کرد: در کنار پویش ایران همدل، پویش ایران مهربان نیز برای حمایت از فرزندان و فرزندان محسنین با شعار «من هم یک حامی هستم» با هدف هیچ یتیمی بدون حامی نباشد با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

پرپنچی افزود: با آغاز فعالیت پویش ایران از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر در استان تهران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در قالب این پویش اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هرچه تعداد حامیان بیشتر شود، سرانه پرداختی به ایتام بیشتر خواهد شد، ادامه داد: می‌کوشیم تا با مشارکت نیکوکاران و سازمان‌ها و نهادها این هدف گذاری محقق شود.

وی، با بیان اینکه هم اکنون ۲۱ هزار و ۱۲۵ فرزند یتیم و محسنین در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، یادآور شد: نیکوکاران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح استان، شماره‌گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵، ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ در جهت پیوستن به پویش ایران مهربان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =