مجوز برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس را صادر کنید

۱۷ شورای تبیین مواضع بسیج استانی در نامه‌ای از ستاد ملی کرونا خواستند؛ با توجه به بهبود نسبی بیماری کرونا، مجوز برگزاری راهپیمایی خودرویی روز قدس را صادر کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان‌های هرمزگان، یزد، مازندران، فارس، کردستان، ایلام، قم، تهران، کرمان، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، البرز، گلستان و سمنان در نامه‌ای به ستاد ملی کرونا خواستار برگزاری راهپیمایی روز قدس شدند.

متن نامه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

هر سال و در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، دعوت عارف و سالک راه حق؛ حضرت امام خمینی «قدس‏ سره» در گوش جهانیان طنین‏ انداز می گردد که؛ «من از عموم مسلمانان جهان و دولت های اسلامی می خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان روز قدس انتخاب و طی مراسمی همبستگی بین المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند.»
(صحیفه امام، ج‏۹، ص ۲۶۷‏)

آری، روز قدس یادآور یکی از ابتکارات امام راحلِ عظیمٌ الشأن و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس  آن رژیم صهیونیستی است. تردیدی نیست که جهان، سال هاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه جو دست و پنجه نرم می کند.

رژیم جنایتکاری که با غصب و غارت و آواره کردن ملتی مظلوم، کار خود را شروع کرد و با همکاری ام الفساد قرن و شیطان بزرگ(آمریکا) همچنان در تکاپوی استیلا بر میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.

با این اوصاف؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور با تاًسی از منویات امامین انقلاب در لزوم پایان دادن به طومار حیات این رژیم منحوس و تروریست، با بسیج همه امکاناتِ دولت ها و ملت های اسلامی، ضمن انتقاد به لغو همه ی روش های تجمع و اعلام موضع در شرایط کرونایی(حتی خودرویی) در روزهای اخیر، با توجه به بهبود وضعیت کشور از این نظر و نبود منع تردد خودرویی در آن، از تصمیم گیران در این امر درخواست میکند تا حداقل مجوز برگزاری راهپیمایی خودرویی را به دوستداران حق و عدالت بدهند. چرا که روز قدس روز ظلم ستیزی، روز قیام و مقاومت و روز حیات اسلام است.

ان شاءلله ایرانِ اسلامی و بنیان مرصوص خداباوران و امیدواران به نصرت الهی، با رفع سنگ اندازی های برخی مسئولین در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان، یک بار دیگر همچون فرزندِ شهید خود در راه آزادیِ قدس و سرباز ولایت (حاج قاسم سلیمانی) در برابر استکبار و رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستاده و وحدت و عزم و عظمت مسلمانان را در راه نابودی رژیم جعلیِ صهیونیستی به رخ شیاطین و دشمنان اسلام خواهد کشید.

وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَیٰ لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ  و مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (آیه ۱۲۶/سوره آل عمران)

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

کد خبر: 1094954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =