مجموعه آزادی خواستار تغییر زمان بازی استقلال

قدرت الله سیف می گوید برای رفاه حال کارکنان مجموعه ورزشی آزادی خواهان برگزاری زودهنگام‌تر دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ طبق برنامه ریزی سازمان لیگ دیدار روز آینده آبی پوشان تهرانی مقابل سبزپوشان اصفهانی ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه برنامه ریزی شده است و این در حالی است که حالا باتوجه به زمان اتمام بازی که در دقایق ابتدایی روز دوشنبه خواهد بود، قدرت‌الله سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی در جلسه هماهنگی پیش از بازی، درخواست خود را برای برگزاری زودهنگام تر این بازی مطرح کرده است.

در جلسه هماهنگی پیش از این مسابقه مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به ساعات منع تردد که مشکلات زیادی برای برای کارمندانش در بازگشت به خانه‌های‌شان ایجاد خواهد کرد، خواهان برگزاری این بازی حول و حوش ساعت ۲۱ و تقریبا ۳۰ دقیقه پس از اذان مغرب به افق تهران شده است.

قدرت الله سیف در گفتگویی ضمن تایید این خبر، اعلام کرد که منتظر خبر نهایی مسئولان درباره این موضوع است.

گفتنی است روز آینده دو بازی دیگر در چارچوب هفته بیست و دوم برگزار خواهد شد؛ در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و دقایقی بعدتر نیز پیکان در شهرقدس باید پذیرای تراکتور باشد.

انتهای پیام/

منبع:ورزش سه

کد خبر: 1095074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =