جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌ رو

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا جزئیات ممنوعیت سفر در تعطیلات پیش‌ رو را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرهنگ علی شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغیه وزارت کشور از ساعت ۱۴:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۲۱ اردیبهشت تا ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت محدودیت سفر در سراسر کشور و در بین تمامی شهرها اعمال می‌شود.

وی افزود: از همکاری و همراهی مردم عزیز در اجرای طرح‌های محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی و عمل به مصوبات اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا تشکر و قدردانی می‌نمائیم و درخواست داریم که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا توجه نمایند و از هرگونه سفر پرهیز نمایند تا شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع این بیماری باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند و با استفاده از دوربین‌های ثبت تخلف و تیم‌های استقراری پلیس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی محدودیت‌ها به هموطنان صورت گرفته و در جاده‌ها نیز همکاران پلیس تذکر و توصیه به پرهیز از سفر را مجدداً به رانندگان اعلام می‌کنند و در صورت عدم تمکین به مقررات به ناچار در شهرهای گروه قرمز به مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای گروه نارنجی و زرد مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی کالا، بار و مسافر و وانت بارهایی که در امر جابجایی بار فعالیت دارند از این محدودیت مستثنی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =