تجاوزات رژیم صهیونیستی به «مسجدالاقصی» بی‌پاسخ نمی‌ماند

جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که سلسله تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فلسطین الیوم؛ جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین بیانیه ای را در خصوص تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی منتشر کرد. این جنبش اعلام کرد: این تجاوزات بدون پاسخ باقی نخواهند ماند.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: بی تردید انتفاضه مردمی در سراسر فلسطین اشغالی شعله ور خواهد شد. ما خواستار مواجهه فراگیر با صهیونیست ها هستیم.

این جنبش تأکید کرد: سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی محکوم است. پیش از این، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که شمار مجروحان فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی به ۲۱۵ نفر افزایش یافته است. همچنین یک فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است.

«شیخ عمر الکسوانی» مدیر مسجدالاقصی با توصیف وضعیت درگیریهای کنونی مسجدالاقصی اظهار داشت: ما هم اکنون در میدان جنگ قرار داریم. نظامیان صهیونیست از تمامی ورودیهای مسجدالاقصی وارد شده و همه افراد حاضر در مسجد را محاصره کرده اند. نظامیان صهیونیست هر کسی که قصد خروج از دربهای مسجدالاقصی را دارد، بازداشت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =