حفظ سلامت خانواده، برابر با حفظ سلامت جامعه است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خانواده بنیان مهمی است که اگر سلامت آن حفظ شود، سلامت جامعه نیز تامین خواهد شد. شرایط کرونا سبب چالش های زیادی در حوزه خانواده شده است و خانواده ها دچار مشکلات و تنش های متعددی هستند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز در نشست تخصصی توانمندسازی خانواده در بحران کرونا که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که نهاد رهبری مسئولیت اجتماعی خود را در شرایط کرونایی کشور به خوبی انجام داده است. این شرایط سبب شده تا بسیاری از موضوعات فرهنگی و اجتماعی دستخوش تغییرات شود و سبک زندگی‌جامعه تغییر کند.

وی افزود: خانواده برای ما بنیان مهمی است که اگر سلامت آن حفظ شود، سلامت جامعه نیز تامین خواهد شد. شرایط کرونا سبب چالش های زیادی در حوزه خانواده شده است و خانواده ها دچار مشکلات و تنش های متعددی هستند.فعالیت های فرهنگی، معنوی، ورزشی و... مختل شده است و به همین دلیل جامعه با چالش های روانی متعددی مواجه است.

سادات لاری ادامه داد: انسان‌های باهوش در این شرایط باید مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام دهند و خود را با شرایط تطبیق دهند. خوشبختانه نهاد رهبری مسئولیت اجتماعی خود را در این مدت به خوبی انجام داده است و جا دارد از نهاد رهبری به منظور تشکیل الگوهای فرهنگی مناسب برای خانواده ها و جامعه تشکر کنیم.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: درست است که بحران‌ها برای ما مشکلاتی را ایجاد کرده است اما انسان‌ها همواره در سختی‌ها و بحران‌ها رشد می‌کنند. آموزش مجازی یکی از مصادیقی بود که قبل از کرونا از آن غافل بودیم و در این چند وقت سبب شد تا ابعاد گسترده آموزش مجازی بیشتر آشنا شویم و باید برای توسعه آن تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی در پایان‌خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت از تمامی ظرفیت های خود برای کمک به نهاد رهبری استفاده خواهد کرد و قطعا از این حرکت خوب حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =