کاهش دمای محسوس در استان های شمالی و اردبیل

بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور، طی امروز کاهش حدود ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگرادی دما در استان‌های ساحلی خزر و حدود ۱۰ تا ۱۸ درجه سانتیگراد در استان اردبیل رخ می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز در برخی نقاط نوار شرقی کشور و در شمال آذربایجان غربی، نیمه شرقی آذربایجان شرقی، سواحل دریای خزر، اردبیل، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز ازجمله زنجان، قزوین، البرز و تهران و در دامنه‌های زاگرس شامل استان‌های همدان، مرکزی و لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس ابرناکی و بارش باران رخ می‌دهد.

طی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در استان‌های ذکر شده و در نواحی مستعد و کوهستانی احتمال رخداد تگرگ وجود دارد، طی امروز کاهش دما حدود ۸ تا ۱۲ درجه سانتیگراد در استان‌های ساحلی خزر و حدود ۱۰ تا ۱۸ درجه سانتیگراد در استان اردبیل رخ می‌دهد.

امروز دریای خزر، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است و طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سواحل دریای خزر و اردبیل، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز ازجمله زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس شامل کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی و لرستان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس و ارتفاعات کرمان بارش پیش‌بینی می‌شود.

روزهای پنجشنبه و جمعه به‌جز سواحل شمالی در سایر مناطق ذکر شده و در شمال غرب بارش خواهیم داشت، از فردا تا پنجشنبه در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =