آمریکا بر جنایات اسرائیل در «قدس اشغالی» سرپوش می گذارد

دبیرکل جنبش «نجباء» عراق با اشاره به تلاش واشنگتن برای سرپوش نهادن بر جنایات رژیم اشغالگر قدس، تأکید کرد که مقاومت بر تحرکات ائتلاف صهیونیستی ـ آمریکایی اشراف دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء؛ «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش بیانیه ای را در خصوص تحولات اخیر در قدس اشغالی منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وی در بیانیه مذکور با اشاره به محدود نبودن دسیسه‌های شیطانی ائتلاف صهیونیستی، آمریکایی به بازی با سرنوشت ملت‌ها و کشتار بی‌گناهان، خاطرنشان کرد: آن‌ها دنیا را به فساد کشیده و عاملان پشت‌پرده ظلم و استبداد، اشغال کشورها، پایمال کردن حقوق مردم و سایر جنایات جهانی هستند.

الکعبی ضمن یادآوری فتنه‌گری‌های واشنگتن از طریق پشتیبانی گروه‌های تروریستی در عراق، سوریه، یمن، فلسطین، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی، افزود: آمریکا از حمایت رژیم اشغالگر صهیونیستی دست برنمی‌دارد و به سرپوش گذاشتن بر جنایات اسرائیل علیه ملت بی‌دفاع فلسطین خاتمه نمی‌دهد.

وی در عین حال با تأکید بر اینکه مقاومت اسلامی، تحرکات دشمن را زیر نظر دارد، تصریح کرد: ما تا زمانی که شب و روزی هست و همچنان رمقی در جانمان باشد، برای تحقق امنیت، حاکمیت، استقلال و آزادی [کشورهایمان] با دسیسه‌های آنها مقابله خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =