حملات مقاومت تا زمان پایان تجاوزات علیه قدس متوقف نمی‌شود

عضو ارشد حماس در سخنانی تأکید کرد: تا زمانی که صهیونیستها به تجاوزات خود علیه قدس و مسجدالاقصی پایان ندهند، حملات موشکی مقاومت به مواضع آنها متوقف نمی گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از العهد؛ «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی، گفت: تا زمانی که اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی در قدس متوقف نشود، حملات مقاومت به مواضع این رژیم ادامه می‌یابد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد حماس گفت: ما به طرف مصری نیز این موضع خود را اعلام کرده ایم و گفته ایم شرط توقف حملات مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی این است که آنها اقدامات خصمانه خود در قدس را متوقف کنند.

گفتنی است، مناطق مختلف فلسطین از جمله نوارغزه، کرانه باختری و قدس روزهای خونینی را طی می‌کنند. این حوادث که از روز گذشته با یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و محاصره کامل آن آغاز شد به درگیری با نمازگزاران فلسطینی منجر شد. درگیری بی سابقه‌ای که بنا بر اعلام هلال احمر فلسطین طی چند ساعت درگیری ۷۱۴ زخمی برجای گذاشت.

این درگیری با واکنش مقامات و گروه‌های مختلف فلسطینی مواجه شد تا جایی که گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در حملاتی انتقام‌جویانه و دفاع از مقدسات فلسطین، مناطق مختلف فلسطین اشغالی را در تیررس موشک‌های مقاومت را هدف قرار داد. رژیم صهیونیستی نیز در راستای اقدامات تجاوزکارانه خود مناطق مختلف نوارغزه را شب گذشته بمباران کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =