تشکیل اتاق وضعیت انتخابات برای افزایش کنش‌های انتخاباتی استادان

قائم مقام سازمان بسیج اساتید گفت: با تشکیل اتاق وضعیت انتخابات، کمیت و کیفیت اقدامات کانون‌های استادی و مراکز استانی نهضت استادی در سراسر کشور مورد رصد و اندازه گیری قرار می‌گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)؛ ابن‌الدین حمیدی بیان کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و مشارکت حداکثری مردم و معرفی شاخص‌های گزینش اصلح برای انتخاب آگاهانه از راه‌های گسترش و عمق بخشی مردم سالاری و کارآمد سازی حکمرانی در کشور است.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات نهصت استادی برای افزایش سطح کنش‌گری‌های کمی و کیفی به احصا و معرفی اقدامات ۴۶ گانه به سراسر کشور مبادرت و میزان پیشرفت در هریک از محورها را بصورت روزانه و در دو هفته واپسین به یوم الله ۲۸ خرداد در ساعت و دقیقه‌ها اندازه گیری خواهد کرد زیرا دشمنان ملت و دشمنان انتخابات در خارج و داخل نیز با با تمام قوا درپی مایوس کردن ایرانیان از عمل انتخاباتی و از اصل انتخابات هستند.

رییس ستاد انتخابات نهضت استادی با تاکید برفرمان عمومی صادره از رهبر معظم انقلاب خطاب به استادان متعهد  دانشگاه‌ها به عنوان فرماندهان جنگ نرم و قدرت نرم در گفت: اینک زمان ایفای نقش فرماندهان جنگ نرم است.

حمیدی خاطرنشان کرد: برای کمی سازی میزان سطح کنش گری استادان در جامعه، کارشناسان مستقر در  اتاق وضعیت انتخابات در ستاد انتخاباتی سازمان بسیج اساتید محورهای اقدامات ۴۶ گانه را در دو حوزه کلی «تبیین های بصیرتی - سیاسی» و «تبیین  مزیت‌های اقتصادی - اجتماعی استان‌ها و شهر و روستاها» به عنوان دستور کار نهضت در سراسر کشور مورد رصد قرار داده و براساس آن در پایان هر هفته و در ادامه در پایان هر روز کارنامه انتخاباتی روئسا و  مدیران مراکز استانی نهضت استادی را صادر خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =