اجازه نمی‌دهم«پشه» اضافه وارد استقلال شود/هیچ بازیکنی جدا نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که از بازیکنانش خواسته است در دربی نود و پنجم فقط به پیروزی فکر کنند گفت: در پایان فصل اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نمی‌دهم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم فوتبال استقلال با اشاره به آخرین وضعیت تیمش برای دیدار روز جمعه برابر پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در آمادگی کامل هستند و تمرکزمان را روی دیدار با پرسپولیس گذاشته ایم و امیدوارم بتوانیم یک بازی در شان تیم استقلال به نمایش بگذاریم.

وی در مورد حساسیت‌هایی که برای این دیدار وجود دارد گفت: واقعیت این است که بازی استقلال و پرسپولیس برای همه همیشه حساس است. با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی وجود دارد برای این که بتوانیم در کورس قهرمانی بمانیم محکوم به پیروزی برابر حریف هستیم. البته احترام زیادی برای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس قایل هستیم اما اگر می خواهیم در کورس قهرمانی بمانیم باید پرسپولیس را شکست دهیم. این را به بازیکنانم گفته ام و خواسته ام که فقط به برد فکر کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از سوال یکی از خبرنگاران که خواستار اعلام لیست خروجی باشگاه شده بود گفت: چند تیم مهم دیگر هم در فوتبال هستند اما نمی دانم چرا فقط در مورد استقلال سوال پرسیده می شود.

وی در ادامه پاسخ به این پرسش روی انتقادش را به سمت مسئولان باشگاه چرخاند و گفت: متاسفانه تیم استقلال در دو سال گذشته بدون نظر سرمربی بسته شده است. به هواداران قول می دهم اجازه ندهم که یک بازیکن از این تیم جدا شود. با چند بازیکن صحبت کردم و قراردادشان را قبل از پایان لیگ تمدید می کنند.

مجیدی در مورد جدایی شیخ و قایدی نیز گفت: اگر بازیکنی پیشنهاد خارجی داشته باشد تصمیم با خودش است اما من اجازه نمی دهم که هیچ بازیکنی از تیم جدا شود.

وی در مورد رفتن کمالوند هم توضیح داد و تاکید کرد: آقای کمالوند لطف کردند و تشریف آوردند. خودشان هم خیلی دوست داشتند کنار استقلال باشند. اما موقعیت کاری خوبی برایش پیش آمده بود و از من خواست که برود من هم موافقت کردم.

فرهاد مجیدی با بیان این که به دلیل شروع تازه مربیگری اش اهل مشورت کرده است گفت: بزودی یک مشاور ایتالیای که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را داشته و سالها در سری آ روی نیمکت تیم های مختلف حضور داشته به ایران خواهد امد و تا پایان لیگ به عنوان مشاور در کنارم خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال مجددا به انتقاد از سیاست های دو سال اخیر این باشگاه پرداخت و گفت: برای باشگاه استقلال متاسفم که دو سال بدون نظر سرمربی تیم بسته است. به هواداران قول می دهم امسال خودم تمام موارد را کنترل کنم و اجازه ندهم یک پشه اضافه وارد باشگاه استقلال شود.

وی ادامه داد: با بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام بود صحبت کرده ام که تا قبل از پایان لیگ قراردادشان را تمدید می کنند. چند بازیکن جدید هم مد نظر دارد که خودم شخصا با آنها مذاکره می کنم و هر وقت نهایی شد به باشگاه می گویم با آنها قرارداد امضا کند.

فرهاد مجیدی تاکید کرد: به هواداران استقلال قول می دهم که برای فصل آینده تیمی بسازم که فوتبال هجومی و تماشاگر پسندی را به نمایش بگذارد و همه از دیدن این تیم لذت ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =