برگزاری بیش از ۱۳۰۰ برنامه ذیل پویش ملی در بهشت

دبیر «پویش ملی در بهشت» گفت: تاکنون به همت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور، ۱۳۱۸برنامه در قالب‌ها و موضوعات دینی و قرآنی متنوع طراحی و برگزار شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی فاضلی دبیر این پویش گفت: تاکنون به همت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور، ۱۳۱۸برنامه در قالب‌ها و موضوعات دینی و قرآنی متنوع طراحی و برگزار شده که نشان دهنده استقبال بسیار خوب دانشگاهیان از این پویش می‌باشد.

رئیس مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان با بیان اینکه برنامه‌ها و فعالیت‌های این پویش تا آخر خرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت، گفت: محورهای این پویش، عرصه‌ای را برای فعالان مجازی در دانشگاه‌های سراسر کشور فراهم کرده است تا عرضه توانمندی‌ها و فعالیت کنشگران مجازی را تسهیل کند. از این رو با استقبال استادان، کارکنان، دانشجویان و عموم مخاطبان روبرو بوده به گونه‌ای که دانشگاه ها، نهادها و سازمان‌های مرتبط حمایت مالی و معنوی خود را از این پویش اعلام کردند.

وی عنوان کرد: تمامی برنامه‌های ملی با محوریت جشنواره‌های قرآنی، مسابقات مجازی، مسابقات کتابخوانی، آموزش‌‎های مجازی، برنامه‌های مواسات و همدلی، تولیدات رسانه‌ای و هنری و کنشگری در فضای مجازی به صورت متمرکز و در سایت پویش به نشانی http://darbehesht.ecnahad.ir اطلاع‌رسانی می‌شوند.

فاضلی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها علاوه بر سایت پویش، در صفحات استانی دفاتر نهاد، دانشگاه‌های مربوط و شبکه‌های اجتماعی اطلاع رسانی می‌شوند؛ لذا از عموم دانشجویان، جوانان و علاقمندان به مباحث قرآنی، فرهنگی و اجتماعی دعوت می‌شود در این پویش شرکت کرده و ضمن ارتقا معرفت دینی و قرآنی خود از جوایز و هدایای ویژه این پویش از قبیل جایزه نقدی و کمک هزینه خرید لوازم دیجیتال بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =