نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس در حمایت از آیت الله رئیسی برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی جمعی از نمایندگان مجلس در حمایت از آیت الله رئیسی داوطلب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ نخستین نشست هم اندیشی جمعی از نمایندگان مجلس در حمایت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی داوطلب سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شد، در این نشست جمع کثیری از نمایندگان و روسای کمیسیون‌ها حضور داشتند.

محمدرضا میرتاج الدینی نایب ریس فراکسیون نیروهای انقلاب در این نشست با اشاره به اینکه اولین نشست است، گفت: جلسات دیگر با حضور نمایندگان فعلی و ادواری مجلس شورای اسلامی در طی روزهای اینده برای برنامه ریزی با هدف و تشویق وترغیب ومشارکت حداکثری مردم همانگونه که رهبری بر موضوع مشارکت تاکید داشتند، تشکیل خواهد شد. 

همچنین در این جلسه نمایندگان بر اهمیت این دوره از انتخابات در مقایسه با دوره‌های گذشته تاکید کردند.

با توجه به فساد ستیزی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در قوه قضاییه و استقبال مردم از اقدامات عدالت گرایانه ایشان انتظار می‌رود وی مورد استقبال اقشار مختلف مردم باتوجه به شرایط فعلی کشور قرار بگیرد.

میرتاج الدینی: باید از ظرفیت نمایندگان استفاده کنیم

­حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا میرتاج الدینی در نشست هم اندیشی نمایندگان مجلس

گفت: نخستین برنامه تبلیغاتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی را شروع می‌کنیم و جلسه دیگری هم روز دوشنبه برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این نماینده مجلس با بیان اینکه در این جلسه از ظرفیت‌های نمایندگان استفاده می‌کنیم، گفت: بخشی از این ظرفیت‌ها در سطح ملی است که ستاد مرکزی این آمادگی را دارد که برنامه‌های تبلیغاتی جریان انقلابی را ساماندهی کند. 

نماینده مردم تبریز گفت :علاوه بر این منتخبان مردم از ظرفیت زیادی در حوزه‌های انتخابیه برخوردار هستند که باید از این ظرفیت هم استفاده کرد.

میرتاج الدینی با اشاره به بیانیه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، مبارزه با فقر و کارآمد کردن دولت را از برنامه‌های وی عنوان کرد و گفت: گفتمان کارآمدی و ایجاد بستر عدالت از مهمترین اولویت دولت آینده است و باید از دوقطبی سازی پرهیز کنیم و مسیر را به سمت پیگیری مطالبات مردمی ببریم.

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه هم گفت: انتخابات ریاست جمهوری در این دوره تفاوت فاحشی با دوره‌های قبل دارد اما حضور حداکثری در انتخابات مهم است و باید برای تحقق این مهم تلاش شود.

وی در این حال گفت: موضوع به این سادگی نیست و رقابت سخت و سنگین است، کسانی که می‌خواهند در این عرصه حضور پیدا کنند باید با جدیت برای حمایت از حجت الاسلام و المسلمین رئیسی وارد شوند.

موحد خاطرنشان کرد: کسانی در شورای شهر موفق نشدند و اکنون به  دنبال جمع آوری رای برای انتخابات هستند و باید به این موضوع توجه شود.

احمد حسین فلاحی نماینده همدان هم گفت: برخی با ذائقه مردم شعارهای خود را تنظیم می‌کنند، باید به این موضوع توجه کرد و ما باید به دنبال جذب حداکثری باشیم.

علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس هم اظهار کرد: در میدان جنگ قرار داریم و میدان جنگ ما شفاف نیست، باید در کنار هم باشیم و از دادن لیست پرهیز کنیم.

نماینده سلماس گفت: حدود ۲۶۰ نفر از نمایندگان از حجت الاسلام والمسلمین رییسی خواستند که در عرصه رقابت حضور پیدا کند و باید از این ظرفیت استفاده کرد تا ساماندهی وضعیت اقتصادی شکل بگیرد.

در این نشست جمعی از نمایندگان در حمایت از حجت الاسلام و المسلمین رییسی به بیان دیدگاه ها و نظرهای خود پرداختند.

کد خبر: 1095672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =