دانشجویان تا ۱۵ خرداد بدهی خود را در سامانه آموزشیار تسویه کنند

سامانه دان اطلاعیه جدیدی برای دانشجویان ارسال کرده که طبق آن همه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید تا ۱۵ خرداد بدهی خود را در آموزشیار تسویه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز برخی از دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از اطلاعیه جدید سامانه دان مبنی بر لزوم تسویه بدهی تا ۱۵ خرداد ماه خبر دادند.

  بنابر این اطلاعیه دانشجویان دانشگاه آزاد برای جلوگیری از قطع دسترسی به سامانه‌های آموزش آنلاین و ورود به امتحانات پایان‌ترم باید حداکثر تا اواسط خردادماه نسبت به پرداخت بدهی خود در سامانه آموزشیار اقدام کنند.

 خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز صحت این خبر را از روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و اردبیل جویا شد.

محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران در این خصوص گفت: این خبر برای واحدهای استان تهران صحت دارد چراکه دانشجویان باید تا قبل از امتحانات بدهی خود را تسویه کنند و این روال مرسوم است که در سال‌های گذشته هم دانشجویان برای حضور در امتحانات باید بدهی شهریه‌ای خود را تسویه می‌کردند.

اسحاق رسولی رئیس واحد اردبیل نیز با تایید این خبر گفت: پیامی برای تعیین تکلیف شهریه دانشجویان در سامانه دان ارسال شده است چراکه باید بدهی ها و تسهیلات بررسی شوند.

وی توضیح داد: بخش قابل توجهی از بودجه واحدها به شهریه دانشجویان وابسته است و عدم پرداخت بدهی دانشجویان، برای واحدهای دانشگاهی مشکلاتی به همراه خواهد داشت پس از دانشجویان خواستیم وضعیت بدهی خود را تعیین تکلیف کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1095878

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =