تاسیس شورای عالی رسانه و ارتباطات در دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران

با حضور ریاست دانشگاه و همزمان با روز جهانی روابط عمومی از همکاران تلاشگر حوزه ارتباطات و رسانه تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روز گذشته و مصادف با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در جلسه ای با حضور علیرضا خوشدل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر امینی، مشاور ریاست و کلیه همکاران روابط عمومی های ستاد، دانشکده و بیمارستان ها از زحمات ایشان تقدیر شد.

در این جلسه، دکتر خوشدل رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با تبریک فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی ها  سنگر سازان بی سنگر و مبلغین بی تبلیغ هستند و باید به نحو ویژه به فعالیت های آنها توجه داشت. وی با بیان اینکه امروز روابط عمومی نقش مهمی در پیشبرد اهداف یک سازمان داشته و نیاز به تقویت دارد گفت: تشکیل شورایعالی رسانه و ارتباطات در حوزه روابط عمومی از ضروریات است و این شورا می تواند تسهیل کننده خوبی بین سایر قسمت ها و روابط عمومی باشد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در بخشی از سخنان خود خواستار بکارگیری و ساماندهی تیم های دانشجویی هم سو با اهداف روابط عمومی شد و تصریح کرد: دانشجویان به عنوان بخش مهمی از مخاطبان می توانند به کمک این حوزه بیایند. همچنین کلیه دانشکده ها نیز می بایست در این شورا نماینده داشته باشند. 
در ادامه مهندس زهرا شیرمحمدی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بعد از تبریک فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی به نقش موثر روابط عمومی در حوزه برند سازی اشاره کرد و گفت: تبلیغات در حوزه روابط عمومی دانشگاه پزشکی با سایر حوزه ها بسیار متفاوت بوده و این دانشگاه با توجه به پراکندگی دانشکده ها، وجود بیمارستانهای متعدد و مخاطبان مختلف نیاز به تقویت ابزار و نیروی انسانی دارد تا به اهداف خود دست پیدا کند.

وی در خصوص تقویت برندسازی با اشاره به ساخت محتوای کاربرپسند گفت: امروزه شبکه های اجتماعی نقش موثری در فرهنگ سازی ایفا می کند و افرادی در حوزه روابط عمومی موفق تر خواهند بود که بتوانند سهم بیشتری را در این عرصه بدست آورند. مخاطبان نیاز دارند تا به صورت آنلاین و در تمام ساعات شبانه روز مشکلات و دغدغه های خود را درمیان گذارند.
در ادامه این جلسه، حاضران ضمن تشکر از حمایت و حسن توجه ریاست محترم دانشگاه دیدگاه ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
در پایان نیز از کلیه همکاران این حوزه با اهدای لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =