طراحی برنامه‌ای برای حضور حداقلی دانشجویان در سال آینده

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران از طراحی برنامه‌ای برای حضور حداقلی دانشجویان در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان در سال تحصیلی جدید با آموزش مجازی، کلاس‌های حضوری را به حداقل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، جلیل کوهپایه زاده در دومین جلسه کانون مشاوران جوان دانشگاه علوم پزشکی ایران (مجد) اظهار کرد: با بهره‌گیری از اطلاعات معاونت آموزشی دانشگاه باید به دنبال طراحی اپلیکیشنی برای برنامه‌ریزی دقیق آموزشی باشیم تا دانشجویان در سال‌های ابتدایی تحصیل به صورت برنامه‌ریزی شده و بهینه، فقط در دوره‌های آموزشی آزمایشگاهی و ضروری در دانشگاه حضور پیدا کنند.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت دانشجویان و کادر درمان، پیگیر آخرین وضعیت واکسیناسیون شد و افزود: همه افرادی که در اجرای طرح واکسیناسیون سراسری مشارکت کنند نیز واکسینه می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین خاطر نشان کرد: مشارکت در تدوین شیوه نامه بهداشتی انتخابات ریاست جمهوری در اسان تهران که به عهده دانشگاه علوم پزشکی ایران است و مشارکت هیات اجرایی دانشجویی در انتخابات نظام پزشکی که ۲۵ تیر ماه امسال دو برنامه مهم و پیش رو در دانشگاه است.

کوهپایه زاده خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در سال جاری مشارکت در پروژه هوشمندسازی خدمات دانشجویی با نگاه حمایت اجتماعی است که دانشگاه با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و وزارت بهداشت در حال انجام آن است. ضمن اینکه تلاش می‌شود برای اجرای دومین کنگره کشوری دانشگاه نسل نو در دی ماه سال جاری برنامه‌ریزی‌هایی در کانون مجد صورت بگیرد.

بستر سازی برای مشارکت حداکثری دانشجویان و دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادات آنان و ایجاد بانک ایده‌ها و طبقه‌بندی و اولویت‌بندی پیشنهادات و ایده‌هایی که قابلیت عملیاتی شدن برای بهبود کیفیت و شاخص‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی دارند و همچنین انتقال آن به  ریاست دانشگاه از اهداف تشکیل کانون مشاوران جوان دانشگاه (مجد) در دانشگاه علوم پزشکی ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =