اعلام حمایت کارمندان یهودی گوگل از فلسطین

کارمندان یهودی گوگل خواستار حمایت از فلسطینیان در برابر حملات رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از ورج، گروهی از کارمندان یهودی گوگل از این شرکت خواسته اند تا در میان بمباران مرگبار رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشغالی، پشتیبانی خود را از فلسطینیان افزایش دهد. درگیری‌های اخیر با حمله خونین رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی در روز قدس و تلاش رژیم صهیونیستی برای بیرون راندن فلسطینیان از خانه‌های خود در بیت المقدس شرقی آغاز شد و هنگامی که فلسطینی‌ها برای دفاع از خود به پا خواستند، رژیم صهیونیستی با حمله هوایی به آن‌ها پاسخ داد.

حالا خبرها حاکی از این است که در یک نامه داخلی، کارمندان گوگل از مدیر عامل این شرکت سوندار پیچای، می‌خواهند که بیانیه‌ای را در محکومیت این حملات، از جمله "شناسایی مستقیم صدمات وارده به فلسطینی‌ها توسط خشونت‌های وحشیانه رژیم جعلی رژیم صهیونیستی " صادر کند. این نامه در حال حاضر ۲۵۰ امضا دارد، البته گروه مخالفی نیز در گوگل حضور دارند که راضی به این کار نیستند و می‌خواهند مانع از محکومیت رژیم صهیونیستی شوند.

گردان القدس: آنچه به نمایش درآمد، بخش ناچیزی از توانمندی ماست/ اذعان تل‌آویو به ناکامی در ترور رهبران مقاومت+ تصاویر و فیلم
نقض آزادی بیان در شرکت گوگل به دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی

در همین رابطه، اکنون یهودیان مخالف حمله رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی از گوگل خواسته اند تا از آزادی بیان در این شرکت و به ویژه درباره دیدگاه‌های ضد صهیونیستی حمایت کند.

آن‌ها اعلام کردند: "گوگل بزرگترین موتور جستجوگر جهان است و هرگونه سرکوب آزادی بیان در این شرکت نه تنها برای گوگل، بلکه برای همه مردم در سراسر جهان خطرناک است." آن‌ها همچنین از گوگل خواستند هرگونه قرارداد تجاری را که "نقض حقوق بشر فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی " است، فسخ کند.

رژیم صهیونیستی که با قلدری می خواستند فلسطینی‌ها را آزار و اذیت کنند انتظار چنین اتفاقات و پاسخ هایی را نداشتند و بنابر اعلام مسئولان این رژیم، اکنون، سنگین ترین حمله تاریخ به این کشور در حال وقوع است و تنها دلیل آن نیز رفتار خود رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =