سفر استانی دکتر طهرانچی به استان گیلان/ دیدار صمیمانه با اساتید و بازدید از مرکز رشد و واحدهای فناور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان گیلان با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان دیدار و از مرکز رشد و واحدهای فناور بازدید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از سفر به استان قزوین و در ادامه سفرهای استانی خود، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت حضور یافت. 

دکتر طهرانچی در سفر به استان گیلان ابتدا در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت حضور یافت و سپس با اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی این استان دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر طهرانچی در این دیدار تأکید کرد: با سیاست ها و تدابیر اتخاذ شده خوشبختانه با افزایش  تعداد دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی رو برو هستیم که بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است به دنبال ایجاد دانشگاه مولد باشیم، اظهار داشت: باید در این زمینه تلاش شبانه روزی انجام شود تا با رفع اشکالات بتوانیم یک دانشگاه مولد ایجاد کنیم.

بازدید از کتابخانه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و واحد دانشگاهی فومن و شفت از دیگر برنامه های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان گیلان بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096254

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =