چه مدارکی باید در جلسه مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۰ ارائه شود؟

ارائه برخی مدارک در روز جلسه مصاحبه کنکور دکتری ۱۴۰۰ ضروری است، در این راستا فهرست این مدارک عنوان شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ با اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری ۱۴۰۰، دعوت شدگان به مصاحبه (شرکت در مرحله دوم آزمون) باید تعدادی مدارک مهم و کاربردی را در جلسه مصاحبه خود ارائه کنند. بدین منظور برای آمادگی بیشتر داوطلبان و جلوگیری از سردرگمی آن‌ها برای شرکت در جلسه آزمون فهرست این مدارک به شرح زیر است.

مدرک کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات
این مدرک ویژه متقاضیانی است که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی‌ارشد و یا دکتری حرفه‌ای بوده و حداکثر تا پایان شهریورماه امسال فارغ‌التحصیل می‌شوند (گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مطابق فرم مندرج در صفحه ۷۰ دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور و یا فرم مندرج در صفحه ۱۷۵ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی).

مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارنامه ریز نمرات
این مدرک ویژه آن‌دسته از متقاضیانی است که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته هستند، علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارائه کنند.

نکته حائز اهمیت آنکه اگر داوطلبی به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای فوق‌الذکر نیست لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.

شناسنامه و یا کارت ملی برای تطبیق مشخصات شناسنامه‌ای معرفی شده با مشخصات اطلاعات ارسالی از سوی سازمان سنجش

گواهی مبنی بر اینکه عضو هیئت علمی «رسمی- قطعی» و یا «رسمی- آزمایشی» دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بوده که به تأیید بالاترین مقام مسئول نیز رسیده باشد، برای آن‌دسته از افرادی که از امتیاز مربی در این آزمون استفاده کرده‌اند. لازم به تاکید است مربیان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه ۱۰ دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند.

مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا هستند.

تمامی مستندات مربوط به سوابق علمی، آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی

گفتنی است، تمامی مدارک اعلام شده باید همراه با مدارکی که به صورت مستقل از سوی دانشگاه‌های مصاحبه شونده اعلام می‌شود، از سوی داوطلب ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =