سی‌تی‌اسکن بیش از ۳۰ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان امام سجاد(ع)

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از سی‌تی‌اسکن ۳۰ هزار و ۳۰۰ بیمار در ایام کرونا خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،‌ فرهاد احمدپور با بیان اینکه در ایام کرونایی بیش از 3 هزار و 300 بیمار در بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز سی‌تی‌اسکن شده‌اند، اظهار کرد که با همت و تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان و کادر درمانی و اداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد(ع) توانستیم رتبه درجه‌یک ارزشیابی اعتبارسنجی بیمارستان‌های کشور را کسب کنیم.

وی بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز از بستری بیش از ۴۶۰ بیمار کرونایی در این بیمارستان خبر داد و گفت: بیماران کرونایی با تدابیر ویژه درمانی پذیرش و در دو بخش ویژه حاد تنفسی با ۲۰ تخت و در بخش ICU با 6 تخت و در مجموع بیماران کرونایی در ۴۶ تخت بستری می‌شدند.

احمدپور با بیان اینکه تاکنون ۴۰۹ بیمار کرونایی بعد از بهبود مرخص شده‌اند، عنوان کرد: با داروهای خاص ضدویروس به‌صورت منظم برای بیماران در شرایط بحرانی تهیه شده و امکانات حمایت تنفسی با دستگاه‌های ونتیلاتور بر بالین بیماران بستری در بخش مهیا شده است.

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اعلام کرد: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام سجاد(ع) با امکانات مدرن و پیشرفته و با کادر درمان مجرب آماده ارائه خدمات شبانه‌روزی به هموطنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096442

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =