شکوه کشتی کرمانشاه با حسین محبی

مسابقات کشتی آزاد جام تختی با درخشش کشتی گیران کرمانشاه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- محمدمعین ملکی؛ در چهل و یکمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام تختی کشتی گیران کرمانشاه موفق به کسب دو نشان طلا، یک مدال نقره و دو گردن آویز برنز شدند و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

روزهای تاریک

کشتی گیران دیار پهلوانان از دیرباز همواره یکی از قطب های کشتی آزاد ایران به شمار رفته اند و افتخارات زیادی را در این رشته برای کشورمان به ارمغان آورده اند. برادران محبی، اله مراد زینتی، برداران حسینی، جعفر دلیری، احسان امینی، فریدون قنبری، بابک قربانی و امیری ها و افضلی ها تنها بخشی از نام آوران کشتی این استان محسوب میشوند. متاسفانه در سالهای گذشته کشتی کرمانشاه به دلیل عدم مدیریت صحیح، کمبود مربیان آشنا به متد روز کشتی و اشتباهات شخصی کشتی گیران این استان با افت فاحش مواجه شده بود و هر از گاهی تک ستاره هایی مانند قنبری و قربانی نوید ظهور پدیده هایی را در کشتی کشور میدادند که متاسفانه زود هم به پایان راه حرفه ای خود میرسیدند.

محبی ناجی کشتی کرمانشاه

در سالیان اخیر و با قرار گرفتن حسین محبی در راس هیئت کشتی استان کرمانشاه، حالا مجددا شاهد پیشرفت در کشتی این استان و حضور پررنگ کشتی گیران کرمانشاهی در تیم ملی کشتی آزاد هستیم. کشتی گیرانی از قبیل احسان امینی، رضا افضلی، بهمن تیموری و یداله محبی در این سالها موفق به پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی شده اند. به جرات میتوان گفت که حسین محبی در سالیان اخیر منجی کشتی کرمانشاه شده و اینک میتوانیم تاثیر زحمات او را در کشتی این استان به وضوح ببینیم.

درخشش در جام تختی

در چهل و یکمین دوره مسابقات جام تختی که ۳۰ اردیبهشت در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد، کشتی گیران کرمانشاه بار دیگر عملکرد رو به رشد کشتی این استان را به نمایش گذاشتند و موفق به کسب ۵ مدال در جام تختی شدند. در این مسابقات ارشک محبی و بهمن تیموری موفق به کسب مدال طلا شدند، یداله محبی نقره گرفت و حامد رشیدی و محمدجواد حمیدی به مدال برنز دست یافتند. کسب ۵ مدال توسط کشتی گیران کرمانشاهی در شرایطی صورت گرفت که این استان تنها با ۸ کشتی گیر در این مسابقات شرکت کرده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =