تاج پادشاهی بر سر دیگو

هفته پایانی لالیگا با قهرمانی اتلتیکومادرید به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا در حالی با قهرمانی اتلتیکومادرید همراه شد که تا دقیقه نود رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی میان دو رقیب مادریدی ادامه داشت.

داغ سوارز بر دل بارسا

در هفته پایانی این رقابت ها اتلتیکو در شرایطی مهمان وایادولید بود که تیم میزبان برای بقا در لالیگا به برد مقابل اتلتیکو نیاز داشت. در این دیدار این تیم میزبان بود که در دقیقه ۱۸ توسط پلانو به گل رسید و از اتلتیکو پیش افتاد اما در ادامه سرخپوست ها با گل دقیقه ۵۸ کوره آ بازی را به تساوی کشاندند تا امید اتلتیکو برای قهرمانی زنده شود. اما این پایان کار نبود و شاگردان سیمئونه در دقیقه ۶۷ تیر خلاص را توسط سوارز بر پیکر وایادولید شلیک کردند تا با فتح لالیگا وایادولید را به دسته پایین تر روانه کنند.

رئال تا آخرین لحظه جنگید

رئال مادرید در شرایطی به مصاف ویارئال رفت که برای قهرمانی چشم به لغزش رقیب همشهری داشت. رئالی ها ابتدا در دقیقه ۲۰ با گل پینو از ویارئال عقب افتادند و تمام رویای قهرمانی خود را بر باد رفته میدیدند اما با کامبک در پنج دقیقه پایانی بازی با گل های بنزما و مودریچ از حریف پیش افتادند و شاگردان امری را شکست دادند اما با توجه به پیروزی اتلتیکو در بازی همزمان رئال در جایگاه دوم فصل را به اتمام رساند.

بارسلونا سوم شد

بارسا در شرایطی به مصاف ایبار قعرجدولی رفت که این دیدار برای شاگردان کومان تنها از حیث تثبیت جایگاه سومی قابل اهمیت بود. بارسا در این دیدار با تک گل دقیقه ۸۱ گریزمان ایبار را روانه دسته پایین تر کرد و سومی خود را قطعی کرد.

تکرار تاریخ

در سال ۲۰۱۳ بارسلونا داوید ویا را به قیمت ۵ میلیون یورو به اتلتیکومادرید فروخت، اتلتیکومادرید فصل بعد قهرمان لالیگا شد و در سال ۲۰۲۰ بارسلونا سوارز را به قیمت ۶ میلیون یورو به اتلتیکومادرید فروخت و مجددا اتلتیکومادرید قهرمانی لالیگا را بدست آورد.

در پایان رقابت‌های این فصل لالیگا تیم های وایادولید و ایبار به دسته پایین تر سقوط کردند و هوئسکا برای بقا در لالیگا به پلی آف راه یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =