ضرورت باز طراحی واحدهای دانشگاهی مطابق با فناوری های روز دنیا

مسئولین و مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز از امکانات واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، مدیران معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه 5 خردادماه از امکانات واحد علوم و تحقیقات بازدید کردند.

وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری، شهاب نوروزیان علم مدیرکل اداره اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری، قباد بهزادی پور مدیرکل اداره کارآفرینی و مراکز رشد، محمدرضا شفاعتی مدیر رصد و فناوری و امیر جعفری مدیر رسانه و زیرساخت داده ای معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بازدید از مرکز رشد، کتابخانه و مرکز اسناد علمی (ساختمان حبیبی) و همچنین آزمایشگاه واحد علوم و تحقیقات با مدیران این واحد دانشگاهی به گفت و گو پرداختند.

وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای واحد علوم و تحقیقات برای تبدیل به دانشگاهی برتر در حوزه فناورانه و نوآورانه خاطرنشان کرد: یکی از  سیاست های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی و در راس آن  طهرانچی  ریاست محترم این دانشگاه تاکید بر باز طراحی واحدهای دانشگاهی مطابق با فناوری های روز دنیا، مطابق بر نیازهای کشور و متفاوت با فضای مرسوم دانشکده های فعلی است و تلاش خواهد شد برای دسترسی به این مهم گام های رو به جلویی برداشته شود. 

وی تصریح کرد: بازدید از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی نیز در مسیر دستیابی به این هدف متعالی صورت گرفت و ظرفیت سنجی کلی از داشته ها و زیرساخت های این واحد صورت پذیرفت تا برنامه ریزی های بعدی مبتنی بر واقعیات و نیازهای روز جامعه در دستورکار قرار گیرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1097038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =