جذب دانشجوی خارجی با استفاده از ظرفیت قهرمانان ورزشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران عنوان کرد که با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌ها به‌ویژه قهرمانان ملی و بین‌المللی ورزش می‌توان گام بلندی برای غلبه بر مشکلات و جذب دانشجوی خارجی برداشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، حسین کرمانیان در نخستین جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در سال ۱۴۰۰ که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد، گفت: تربیت بدنی، ورزش و نیروهای تربیت بدنی برای دانشگاه ظرفیت هستند.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌ها به‌ویژه قهرمانان ملی و بین‌المللی که در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند، می‌توان گام بلندی برای غلبه بر مشکلات و جذب دانشجوی خارجی برداشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خدمات قابل توجهی به نظام اسلامی داشته و یک مجموعه شخصی و یا کاملاً غیر دولتی نیست؛ اما کمکی از سوی دولت دریافت نمی‌کند.

کرمانیان افزود: همه مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم؛ اما دولت برای پرداخت مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی از بنیاد شهید دغدغه ندارد و دانشگاه با گردش مالی هزاران میلیاردی برای دریافت تسهیلات از بانک‌ها باید بجنگد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح گفت: اداره کردن کشور بر اساس عقلانیت نزدیک است.

کرمانیان در حاشیه جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پروژه‌های ورزشی و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور نیز بازدید کرد و با حضور بر مزار شهدای گمنام واحد نور و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1097150

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =